تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد مرسی از جهاتی شبیه‌ترین فرد به محمد مصدق بود

واکنش امیرحسین ثابتی به نامه محمد مرسی به شیمون پرزبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین ثابتی فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود تصویری از نامه محمد مرسی رئیس‌جمهور سابق مصر که روز گذشته در جریان برگزاری جلسه دادگاهش درگذشت به شیمون پرز رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی را به اشتراک گذاشت و مرسی را از جهاتی شبیه‌ترین فرد به محمد مصدق دانست.

ثابتی در اینستاگرام نوشت:

«به این نامه خوب نگاه کنید، نامه ذلیلانه محمد مرسی به شیمون پرز رئیس اسراییل در مهر ۹۱.

مرسی در ابتدای این نامه پرز را «عزیزم» و «دوست بزرگوارم» خطاب می‌کند و در ادامه میگوید علاقه دارم روابط دوستانه مصر و اسراییل را نشان دهم و در پایان برای پرز و اسراییل آرزوی سعادت و خوشبختی و شکوفایی و رفاه میکند و سفیر جدید مصر را در سرزمین‌های اشغالی معرفی می‌کند.

مرسی ۵ ماه بعد نیز با جان کری دیدار کرد و درست برخلاف خواست انقلابیون مصر، تلاش کرد تا گرم ترین روابط ممکن با آمریکا و اسرائیل را داشته باشد اما دقیقا چند ماه بعد در تیر ۹۲ با حمایت های آشکار آمریکا و اسراییل علیه او کودتا می‌شود و مرسی تا دیروز که در قید حیات بود، در قفس زندانی بود.

محمد مرسی از جهاتی شبیه ترین فرد به محمد مصدق بود، هر دو با تکیه بر غرب می خواستند کشورشان را بهتر اداره کنند اما همان غرب علیه هر دوی آنها کودتا کرد، حالا لیبرال ها و اصلاح طلبان ایرانی مخیر هستند که می خواهند از سرنوشت تلخ این دو نفر عبرت بگیرند یا در صف تکرار تاریخ بایستند...»

واکنش امیرحسین ثابتی به نامه محمد مرسی به شیمون پرز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد مرسی از جهاتی شبیه‌ترین فرد به محمد مصدق بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..