تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو از تصمیمش برای شرکت در نشست منامه خبر داد

به گزارش النشره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در نشست منامه بحرین شرکت خواهد کرد.

وی افزود: ما روابط پنهان و آشکاری با بسیاری از سران عرب داریم و روابط گسترده ای میان اسرائیل و بیشتر کشورهای عربی وجود دارد. به زودی نشست مهمی در بحرین برگزار می شود که ما از آن استقبال می کنیم و از تلاش آمریکا برای تحقق آینده ای بهتر و حل مشکلات منطقه هم استقبال می کنیم. اسرائیلی ها در این نشست حاضر خواهند شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نشستی با حضور مشاوران امنیت ملی آمریکا، روسیه و رژیم صهیونیستی در قدس برگزار خواهد شد، خبر داد و گفت: این نشست برای تضمین ثبات در خاورمیانه در این برهه حساس بسیار مهم است!

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو از تصمیمش برای شرکت در نشست منامه خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..