تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگروه متخصصان تبلیغات کشور تشکیل می‌شود

کارگروه متخصصان تبلیغات کشور تشکیل می‌شودبه‌گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات، در نشستی با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ضمن آسیب شناسیِ تبلیغات کشور به بررسی وضعیت موجود و راهکار‌های برون‏ رفت از چالش‏‌های پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند.

ایجاد زیرساخت‏‌ها و سازوکار‌های نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، روزآمد کردن قوانین و مقررات موجود متناسب با ضرورت‌های اقتصادی و اجتماعی، تشکیل کارگروه تخصصی و اتاق فکر فعالان و متخصصان تبلیغات، ساماندهی فعالیت‏‌های تبلیغاتی در حوزه‏‌های مختلف رادیو و تلویزیونی، محیطی، چاپی و الکترونیک از جمله مباحث مورد بررسی در این نشست هم‌اندیشی بود.

احسان‌‏الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی، علیرضا دهقان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات و جمعی از مدیران دفتر تبلیغات و اعضای هیأت مدیره انجمن یادشده در این نشست به مبادله دیدگاه‏‌ها و تشریک مساعی پیرامون رویکرد‌ها و روش‏‌های اجرایی حل مسائل و مشکلات حوزه تبلیغات کشور پرداختند. بنابراین گزارش، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات با اشاره به ضرورت‌‏های موجود، تعیین تکلیف نهایی موضوعاتی ‏چون «لایحه قانون تبلیغات کشور»، تشکیل اتحادیه کانون ‏های تبلیغاتی و گسترش هماهنگی و هم‌افزایی‌های بین‌بخشی با سازمان‏‌ها و نهاد‌های فعال در حوزه تبلیغات را خواستار شدند.

تشکیل کارگروه تخصصی فعالان و متخصصان تبلیغات کشور و همچنین ایجاد زیرساخت‌‏ها و سازوکار‌های نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، در برنامه‌‏های دفتر تبلیغات و اطلاع‏ رسانی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگروه متخصصان تبلیغات کشور تشکیل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..