تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته پایانی مسابقه هواوی و زومیت: تاریخ و نحوه قرعه‌کشی

مسابقه‌ی هواوی و زومیت به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. شرکت‌کنندگان در نظر داشته باشند برای حضور در قرعه‌کشی، اطلاعات کاربری خود در وب‌سایت را باید تکمیل کنند.

مسابقه‌ی زومیت و هواوی پس از یک ماه از آغاز، سه روز دیگر به‌پایان می‌رسد. در طول مسابقه، هر هفته ویدئویی از ویژگی‌های پی‌ ۳۰ پرو، پرچم‌دار هواوی، منتشر شد. برای شرکت در مسابقه، تنها کافی است دیدگاه خود درباره‌ی هر ویدئو و قابلیت مربوط‌به آن را در بخش دیدگاه‌های پست مسابقه منتشر کنید. هر فرد می‌تواند حداکثر چهار دیدگاه (درباره‌ی چهار ویدئو موجود) ثبت کند تا از بخت بیشتری برای برنده‌شدن در مسابقه برخوردار باشد. گفتنی است ثبت دیدگاه‌های بیشتر در مسابقه، در نظر گرفته نخواهند شد. 

هنوز برای شرکت در این مسابقه فرصت باقی است و تمامی دیدگاه‌ها تا ساعت ۱۲ شب ۳۱خرداد ثبت می‌شود. همچنین، شرکت‌کنندگان باید نام و نام‌خانوادگی و شماره‌‌ی تلفن‌همراه خود را در پنل کاربری وب‌سایت وارد کنند. اهدای جایزه ملزم به هم‌خوانی اطلاعات پروفایل کاربری با کارت شناسایی معتبر شخص برنده خواهد بود. تمامی کاربران زومیت ازطریق صفحه‌ی ویرایش پروفایل می‌توانند اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنند. شماره‌ی تلفن‌همراه صرفا برای برقراری تماس با کاربر درصورت برنده‌شدن در مسابقه به‌کار گرفته خواهد شد.

پس از پایان مهلت مسابقه، ثبت دیدگاه در پست مسابقه متوقف و فهرست تمامی شرکت‌کنندگان و جایگاه آن‌ها (شماره‌ی قرعه‌کشی) در همین پست منتشر خواهد شد تا درصورت مغایرت اطلاعات و نبود نام، با زومیت در تماس باشید. ذکر این نکته لازم می‌کند که ۱۰تیر مراسم قرعه‌کشی به‌صورت زنده برگزار خواهد شد!.

جوایز قرعه‌کشی زنده عبارت‌اند از: یک دستگاه P30 Pro و یک دستگاه P30 Lite به‌همراه چهار دستبند هوشمند Band A1 و چهار اسپیکر بلوتوث هواوی. این جوایز بعد از قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. همچنین، یک دستگاه P30 Lite نیز بین دیدگاه منتخب قرعه‌کشی می‌شود. دیدگاه‌های برگزیده را تیم تحریریه زومیت انتخاب می‌کند و اگر این افراد جزو برندگان قرعه‌کشی عمومی توضیح‌داده‌شده نباشند، در قرعه‌کشی یک دستگاه P30 Lite شرکت داده می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته پایانی مسابقه هواوی و زومیت: تاریخ و نحوه قرعه‌کشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..