تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار هوشمند گوگل محل پارک خودروی شما را یادآوری می‌کند

با دستیار هوشمند گوگل هیچگاه جای پای خودرو خود را فراموش نمی‌کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی پرمشغله و پر سرعت امروزی و شلوغی بیش از اندازه شهرهای بزرگ سبب شده است، شهروندان زیادی پس از ورود به خیابان‌های شهر و رسیدن به مقصد، مشکلات زیادی با یافتن محل پارک اتومبیل داشته باشند. اما بزرگ‌ترین مشکل پس از یافتن جای  پارک فراموش کردن محل پارک خودرو بعد از یک روز طولانی کاری است.

بیشتر بخوانید: گوگل مپ جدید ضامن حفظ سرمایه جانی و مالی کاربران

حال گوگل به کمک کاربران خود آمده است تا با استفاده از ویژگی‌های جدید دستیار صوتی خود، جای پارک خودرو را به کاربران یادآوری و موقعیت آن را روی نقشه نشان دهد. دستیار صوتی گوگل پس از سوار شدن کاربر به خودرو با بررسی عواملی چون میزان سرعت جابه‌جایی و نحوه حرکت، محل توقف خودرو و شروع پیاده روی را تشخیص داده و آن محل را به عنوان موقعیت پارک خودرو در نظر می‌گیرد تا پس از گذشت چند ساعت و در صورت نیاز به کاربر یادآوری کند و او را از سردرگمی در یافتن خودرو نجات دهد.

گوگل با ویژگی‌های جدیدی که همه روزه به دستیار هوشمند خود اضافه می‌کند، به دنبال جادویی کردن واژه ok google است. یعنی مهندسان گوگل می‌خواهند تمام درخواست‌های کاربران را توسط دستیار صوتی گوگل برطرف سازند. صرفه جویی در وقت و انرژی مهم‌ترین نتیجه ویژگی جدید دستیار هوشمند گوگل است.

با دستیار هوشمند گوگل هیچگاه جای پای خودرو خود را فراموش نمی‌کنید

توانایی‌های برتر و روز افزون دستیار صوتی گوگل، دستیارهای هوشمند سایر شرکت‎های جهان را به چالش کشیده و آن‌ها را به تکاپوی هرچه بیشتر برای ارتقا تجهیزات سخت افزاری و نرم‌افزاری خود واداشته است. الکسا، سیری و بیکسبی مهم‌ترین رقبای دستیار صوتی گوگل محسوب می‌شوند و با روش‌های گوناگون به دنبال پیشی گرفتن از یکدیگر هستند. در حال حاضر گوگل با داشتن بیشترین میزان کاربر در جهان و گستردگی نرم افزار سیستم عامل اندروید، تعداد بیشتری از کاربران گوشی‌های هوشمند را به سمت استفاده از دستیار هوشمند خود کشانده است.

انتهای پیام/

یادآوری محل پارک خودرو، ویژگی جدید دستیار هوشمند گوگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار هوشمند گوگل محل پارک خودروی شما را یادآوری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..