تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتنت جدید هواوی و احتمال ساخت گوشی تاشدنی با سه نمایشگر

اطلاعات پتنت جدید هواوی از دستگاهی تاشدنی با بهره‌مندی از سه نمایشگر خبر می‌دهد که از دو قسمت تا می‌شود.

اوایل اسفند و حین رویداد MWC 2019،  معرفی شد. باوجوداین، تیم متخصص این شرکت کار خود را متوقف نکرده و مشغول ساخت نسخه‌ی بعدی دستگاه‌های تاشدنی خود هستند.  

براساس اطلاعات LetsGoDigital، تابستان سال ۲۰۱۸ هواوی پتنتی درزمینه‌ی فناوری جدید گوشی هوشمند تاشدنی ثبت و چند هفته پیش، یعنی ۳۱مه (برابر با ۱۰خرداد)، سازمان مالکیت معنوی WIPO اطلاعات این پتنت را منتشر کرده است. 

گوشی تاشدنی هواوی

مقاله‌ی مرتبط:

تصاویر منتشرشده از پتنت نشان می‌دهد دستگاه از دو نقطه قابلیت تاشدن دارد و وقتی به‌طورکامل تا می‌شود، گوشی هوشمند ضخیمی را به‌تصویر می‌کشد و در حالت گسترده، دستگاه به تبلتی با اندازه‌ی مناسب تبدیل خواهد شد. 

یکی از حالت‌هایی که می‌‌توان از گوشی هوشمند تاشدنی هواوی میت ایکس استفاده کرد، حالت ایستاده است که برای مشاهده‌ی ویدئو کنفرانس‌ها بسیار مناسب است. در پتنت منتشرشده، طراحی‌های مختلفی از نمایشگر تاشدنی بعدی هواوی به‌تصویر کشیده شده که محل قرارگیری دوربین سلفی را نشان می‌دهد. در یکی از طرح‌ها، به‌نظر می‌رسد دوربین سلفی زیرنمایشگر قرار دارد.

گوشی تاشدنی هواوی

احتمالا یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط‌ به طراحی دستگاه تاشدنی بعدی هواوی، محدودیت‌هایی است که در محافظت از نمایشگر آن وجود خواهد داشت. اگر کاربر بخواهد دستگاه را در جیب خود قرار دهد، نمایشگر آن آسیبی نخواهد دید؟ سؤال بعدی این است که باید ببینیم چنین دستگاهی با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتنت جدید هواوی و احتمال ساخت گوشی تاشدنی با سه نمایشگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..