تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر سابق بهداشت جراحی چشم یک فوتبالیست را برعهده گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمزه بروایه از بازیکنان پیشین فوتبال است که مقطعی هم عضو تیم نونهالان و نوجوانان بود و حتی قرار بود در ترکیب تیم جوانان استقلال هم قرار بگیرد.  وی اما به خاطر مشکلی که حدود ۱۰ سال پیش و در اثر پرش شراره آتش برایش ایجاد شد، مجبور به کنار گذاشتن فوتبال شد چراکه به خاطر این اتفاق چشم او دچار نابینایی نسبی شده بود.

بروایه سال های گذشته را با همین شرایط طی کرد در حالیکه به گفته پزشکان و در صورت عدم پیوند قرنیه، او بزودی بینایی اش را از دست می دهد. در همین راستا با پیگیری های انجام شده و همچنین رایزنی های صورت گرفته توسط محمدهادی ایازی معاون پیشین وزیر بهداشت، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر پیشین بهداشت و درمان، درمان جراحی پیوند قرنیه و درمان حمزه بروایه را بر عهده گرفت. او صبح امروز با حضور در کلینیک نور تهران فرآیند درمان را آغاز کرد.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر سابق بهداشت جراحی چشم یک فوتبالیست را برعهده گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..