تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه یک هموطن به نظامیان انگلیسی روی آنتن بی‌بی‌سی: با خودتون پوشک بیارید +فیلم

توصیه جالب یک هموطن به نظامیان انگلیسی روی آنتن بی‌بی‌سی/ حتما با خودتون پوشک بیارینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از برنامه‌های شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی که به طور مستقیم با مردم ارتباط برقرار می‌کند، شخصی که از ایران با این شبکه تماس گرفته بود، با دلایل قانع کننده‌ای پاسخ اتهامات واردشده به ایران درباره نفتکش‌های دریای عمان را داد و تلاش‌های مجری برای بی‌اثر کردن پاسخ‌های وی بی‌فایده بود.

گفتنی است؛ در پی حادثه روز پنجشنبه گذشته  ۲۳ خرداد در دریای عمان و حمله به دو نفتکش ژاپنی همزمان با سفر نخست‌وزیر این کشور به تهران، مقامات آمریکایی و رسانه‌های معاند غربی اتهام‌زنی‌های خود را علیه ایران شروع کردند. آنها با دلایل پوچ و بی‌اساس سعی در مقصر جلوه دادن ایران در این حاذثه و ایجاد تنش در  منطقه را دارند. این اتهامات در حالی علیه ایران مطرح می‌شود که کارشناسان متعددی اعلام کرده‌اند با وجود اتهامات واشنگتن علیه ایران، هیچ دلیلی مبنی بر نقش تهران در حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان وجود ندارد  و این حمله در آب‌های خلیج فارس هیچ نفع فوری برای ایران ندارد.

در ادامه ویدئوی برنامه مذکور شبکه بی‌بی‌سی فارسی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه یک هموطن به نظامیان انگلیسی روی آنتن بی‌بی‌سی: با خودتون پوشک بیارید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..