تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ۹ قلم داروی جدید برای اولین بار در کشور با حضور وزیر بهداشت و استاندار البرز

به گزارش خبرآنلاین ، طی این مراسم نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهبازی استاندار البرز صبح سه شنبه در شهرک صنعتی دارویی حضور یافته و از این ۹ددستاورد ملی رونمایی کردند.

در این مراسم از داروی سرترالین هیدروکلراید برای درمان افسردگی، داروی داپوکستین هیدروکلراید برای درمان ناباروری در آقایان، داروی تیکرل برای درمان چسبندگی پلاکتهای خونی، داروی فوزیتان برای درمان عفونت های پوستی،  محصول مزستروسل برای کشتشدهی بافت مغز استخوان و محصول ریکالرسل برای درمان بیماری های پوستی، داروی وینورلبین برای درمان سرطان پیشرفته پستان و سرطان ریه و ۲ داروی اداراوون برای درمان بیماری نورون های حرکتی رونمایی شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ۹ قلم داروی جدید برای اولین بار در کشور با حضور وزیر بهداشت و استاندار البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..