تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسم متفاوت خانواده عروس موجب حیرت تازه‌داماد شد! +فیلم

شرکت‌کننده برنامه کودک شو از ماجرای جالب مراسم خواستگاری خود صحبت کرد.

رسم عجیب خانواده عروس موجب حیرت تازه داماد شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شرکت‌کننده‌های برنامه کودک شو برای پژمان بازغی از رسم متفاوت خانواده خود در مراسم خواستگاری صحبت کرد که باعث حیرت  تازه داماد شده بود.

طبق این آیین برخلاف آنچه که در اکثر خانواده‌های ایرانی مرسوم است عروس برای خواستگار چای نمی‌آورد و همین امر باعث به وجود آمدن یک سوء‌تفاهم در مراسم شد. جزئیات این ماجرا را از زبان شرکت‌کننده کودک شو می‌شنوید.

بیشتر بخوانید:صحبت‌های جالب میهمان تلویزیون از خواستگاری‌اش/ یک ساعت وسط مراسم خوابیدم! +فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسم متفاوت خانواده عروس موجب حیرت تازه‌داماد شد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..