تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت نامعلوم اکران یک فیلم با بازی رامبد جوان

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سرنوشت نامعلوم یک فیلم با بازی رامبد جوان برای اکرانرحمان رضایی تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت آماده سازی «نیکان و بچه غول» برای اکران به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این فیلم هنوز در مرحله انجام جلوه های ویژه کامپیوتری باقی مانده است و اکران آن پس از ۶ سال مشخص نیست.

وی افزود: متاسفانه این تعویق برای آماده شدن «نیکان و بچه غول» جز کمک کردن به عقب افتادن اکرانش خاصیت دیگری ندارد.

گفتنی است «نیکان و بچه غول» تولید سال ۱۳۹۱ به کارگردانی رحمان رضایی، نویسندگی افسر شایگان و تهیه‌کنندگی رحمان رضایی و حبیب الهیاری است.

بازیگران این فیلم رامبد جوان, ویشکا آسایش, انوشیروان ارجمند, صالح میرزاآقایی, علی خلج, اسدالله یکتا, فرامرز روشنایی, علیرضا خمسه, شقایق فراهانی هستند.

در خلاصه داستان «نیکان و بچه غول» آمده : ‌‌‌‌پسربچه ای به نام نیکان به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می روند. اما نیکان به درون گودالی می افتد و با دنیایی اسرارآمیز مواجه شده و در این دنیا با بچه غولی به نام خوخو آشنا می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت نامعلوم اکران یک فیلم با بازی رامبد جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..