تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی را بشناسید

۸۷۵۰۸۲

۵ 

برترین‌ها: جذاب بودن تنها به داشتن چهره‌ای زیبا خلاصه نمی‌شود. بلکه تیپ و هیکل نیز در جذابیت افراد تاثیر به سزایی دارد. یکی از منابع الهام افراد در دنیای مد، ستاره‌های هالیوود هستند؛ از این رو آن‌ها سعی می‌کنند که همیشه خوش تیپ و جذاب باشند. اگر چه برخی از افراد بعد از پدر شدن، دیگر به ظاهر خود اهمیتی نمی‌دهند، اما در کل پدر شدن به معنی از دست دادن جذابیت نیست، به طوری که بسیاری از پدران هالیوودی هستند که با وجود مشغله کاری و خانوادگی، همچنان خوش تیپ و جذاب اند. اگر دوست دارید با خوش استایل‌ترین پدران هالیوودی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

دواین جانسون

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

دواین جانسون که بیشتر با نام راک شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۶ توسط مجله «People» نام جذاب‌ترین مرد همه دوران‌ها را از آن خود کرد. نام این ستاره که جزو فدراسیون کشتی‌کج جهانی بود، به دلیل اندام ورزیده و جذابی که دارد، سالیان سال در لیست خوش استایل‌ترین ستاره‌ها قرار داشت. او معمولا پیراهن‌های سه دکمه، شلوار‌های طرح دار و در زمستان هم ژاکت یا سویشرت‌های بافتنی به تن می‌کند. او آنقدر خوش تیپ است که تصویرش روی جلد مجلات مد بسیاری از جمله GQ چاپ شده است. راک در حال حاضر ۳ فرزند دارد که جدا از بازیگر، مدل و ورزشکار، یک پدر نمونه نیز است.

باراک اوباما

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

شکی نیست که باراک اوباما ۵۷ ساله، هنوز هم یکی از خوش تیپ‌ترین مردان در میان ستاره‌ها است. او معمولا کت و شلوار به همراه یک پیراهن که دکمه یقه آن نیز باز است، به تن می‌کند. در روز‌های سرد هم او علاقه زیادی به پوشیدن کت‌های قهوه‌ای چرم دارد. در واقع می‌توان گفت که استایل باراک اوباما مختص خودش است؛ او از هیچ کسی تقلید نمی‌کند و تنها آنچه به اندام اش می‌آید را می‌پوشد. این مرد خوش استایل صاحب دو فرزند به نام‌های ساشا و مالیا است.

رایان گاسلینگ

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

اگر یک نفر باشد که ما را به یاد استایل استیو مک‌کوئین بیاندازد، او رایان گاسلینگ است. رایان که با نام پادشاه خوش تیپی شناخته می‌شود، همسر اوا مندس و صاحب ۲ فرزند است. اگر به عکس‌های این پدر جذاب نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او هر چه به تن کند، از پیراهن و شلوار جین گرفته تا کت و شلوار رسمی، جذاب و چشمگیر خواهد شد. تصویر او چندین بار روی جلد مجلات مد دیده شده است. به عنوان مثال او در سال ۲۰۱۶، تصویر جلد مجله GQ را از آن خود کرد. او در مورد پدر بودنش می‌گوید: «زمانی که شما فرزندان تان را می‌بینی، به این باور می‌رسی که آن‌ها لایق بهترین پدر و مادر هستند. چیزی که من همیشه برایش تلاش می‌کنم.»

هامفری بوگارت

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

هامفری بوگارت با نام مستعار بوگی، در زمان خود بی نظیر بود. او در لباس‌هایی که انتخاب می‌کرد، شبیه هیچکس نبود. کت‌هایی با یقه‌های بزرگ، اپل دار و کروات‌های پهن و رنگی... آنقدر بر تن این ستاره به خوبی می‌نشستند که نام او همیشه جزو خوش تیپ‌ترین‌ها بود. البته او استایل اش را همیشه با سیگاری در گوشه لب اش تکمیل می‌کرد. هامفری بوگات پدر ۲ فرزند با نام‌های استفن هامفری و لسلی هاروارد بود. اگرچه با افزایش سن، زیبایی و جذابیت هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و رفته رفته محو می‌شود، اما هامفری جزو افرادی بدو که هر چه سن اش بالاتر می‌رفت، بر جذابیت اش نیز افزوده می‌شد.

جف گلدبلوم

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودیllllllllllllllll

جف گلدبلوم، بازیگر پارک ژوراسیک، مانند دیگر پدران این لیست، استایل جذابی دارد. او که صاحب ۲ فرزند است، معمولا کت و شلوار یا کاپشن چرمی به تن می‌کند. رنگ‌های مورد علاقه او نیز رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، مشکی و سرمه‌ای است. اگر چه او مشغله زیادی، از بازیگری گرفته تا پدر بودن دارد، اما هیچ کدام از این‌ها یک لحظه هم او را از توجهی که به استایل اش نشان می‌دهد، غافل نکرد.

دیوید بکهام

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

قطعا زمانی که به خوش تیپ‌ترین پدران هالیوودی فکر می‌کنیم، نام دیوید بکهام در خاطرمان نقش می‌بندد بکهام در حال حاضر یکی از مهره‌های اصلی صنعت مد و فشن به شمار می‌رود و مادلینگ برند‌های مشهوری، چون اچ اند ام را به عهده دارد. او الهام بخش بسیاری از آقایان و حتی طراحان مد است. علاقه او به مد و فشن، حتی روی فرزندانش هم گذاشته است؛ به طوری که بروکلین بکهام، خیلی سریع توانست به عنوان یک مدل در حرفه مادلینگ بدرخشد. بدون شک خوش تیپی در این خانواده ژنتیکی است.

برد پیت

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

برد پیت استاد مد‌های به یاد ماندنی است. او در مراسم مختلفی روی فرش قرمز به عنوان خوش لباس‌ترین مرد جشنواره معرفی شد. او هر لباسی که به تن کند، خوش تیپ و جذاب است، حتی لباس‌هایی که روی تن مردان دیگر زار می‌زند و به نظر زشت می‌آید. به این عکس او که مربوط به جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۲ است، نگاهی بیاندازید. او یک کت خاکستری به همراه یک پیراهن یقه v و ۲ زنجیر طلا به تن کرده است. مو‌های او نیز بلند و تا روی شانه اش می‌باشد. شاید از نظر شما این تیپ فاجعه باشد، اما از نظر طراحان مد جهان، یکی از به یاد ماندنی‌ترین و زیباترین استایل‌های مردانه است. به نظر شما آیا ۶ فرزند او هم همین نظر را در مورد پدرشان دارند؟

جان لجند

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

جان لجند و همسرش کریسی تیگن همیشه به عنوان خوش تیپ‌ترین زوج‌های هالیوودی شناخته می‌شوند. آن‌ها در حال حاضر صاحب ۲ فرزند هستند، اما این مشغله چیزی از موفقیت آن‌ها کم نکرد. جان یکی از ستاره‌هایی ست که بیشترین جوایز، از امی گرفته تا گرمی و اسکار، را از آن خود کرده است. فرقی نمی‌کند که او سر تا پا مشکی بپوشید یا این که تیپی اسپورت و رنگی بزند، او در هر لباسی همیشه جذاب است و می‌درخشد به طوری که نامش در فهرست خوش استایل‌ترین‌ها قرار دارد.

جرج کلونی

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

آیا لیست خوش تیپ‌ترین مردان هالیوودی بدون وجود نام جرج کلونی در آن، ممکن است؟ چه کسی ست که از استایل این ستاره خوش اش نیاید؟ او که در سال ۲۰۱۷ صاحب دو فرزند دوقلو شد، با آن استایل جذاب اش، ما را به یاد کلارک گیبل، هنرپیشه مشهور آمریکایی، می‌اندازد. البته شباهت این دو ستاره تنها به استایل شان باز نمی‌گردد، بلکه جرج کلونی در حال حاضر در خانه کلارک گیبل واقع در لس آنجلس زندگی می‌کند. او در مورد فرزندانش می‌گوید: «من تاکنون از لذت داشتن فرزند محروم بوده ام، اما خداروشکر این تجربه را به دست آوردم. هیچ چیز شیرین‌تر از عشقی که فرزندانم به من می‌دهند، نیست.»

رایان رینولدز

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

رایان رینولدز نیز به همراه همسرش، بلیک لایولی، یکی دیگر از خوش تیپ‌ترین زوج‌های هالیوودی هستند. رایان در فیلم‌ها معمولا یک استایل لباس پوشیدن خاصی را دنبال می‌کند، اما در دنیای واقعی، زندگی اش زمین تا آسمان فرق دارد. اگر به سلیقه خودش باشد، او کراوات‌های بافت، پالتوی بلند پشم، ژاکت جیر یا کت و شلوار طوسی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد. در حال حاضر او پدر ۲ فرزند دختر است.

تام فورد

خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی

تام فورد طراح مد، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی است که موفقیت‌های زیادی را به خصوص در زمینه مد به دست آورده است. همکاری او با برند گوچی، تاسیس برند تام فورد و طراحی کت و شلوار برای ستاره هایی، چون جیمز باند و... او را در میان مشهوترین طراحان مد جهان قرار داده است؛ بنابراین تعجبی ندارد که نام او را، که پدر یک فرزند نیز می‌باشد، در میان خوش استایل‌ترین ستاره‌های جهان ببینیم. او در مورد خودش گفته: «من پس از پدر شدن، احساس می‌کنم که از جذابیتم کاسته شده است.» البته ما با نظر او موافق نیستم، زیرا او در هر سن و سالی که باشد، همیشه گیرا و منحصر بفرد است.

منبع: bestlifeonline




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشتیپ‌ترین پدران هالیوودی را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..