تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهبان هندی موبایل به دست سوژه کاربران شدند +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویری از راهبان هندی که مشغول دعا کردن هستند، اما موبایل در دست دارند در شبکه‌های مجازی سوژه کاربران شده است. ماجرا از این قرار است که این روز‌ها ساکنان هند از گرمای زیاد رنج می‌برند بنابراین برای مقابله با این گرما در یکی از معابد خود مراسم عبادت «puja» را برگزار کردند. در این مراسم راهبان از خدایان خود می‌خواهند که در نعمت را به روی آن‌ها باز کند و برای خنک شدن زمین، بارش باران‌های طولانی مدت را هدیه دهد. اما تصاویری که از این مراسم گرفته شد، کاربران را شگفت زده کرد. در این تصاویر دو راهب در حالی که در دیگ‌های آب نشسته اند، گوشی‌های موبایل خود را در دست گرفته‌اند.

کاربران با دیدن این تصاویر آن‌ها را سوژه قرار دادند و واکنش دادند. عده‌ای از کاربران نوشتند: "آقایان، چون در آب هستند خنک شدند و فراموش کردند که برای باراش باران دعا کنند." عده‌ای هم پست گذاشتند: "آن‌ها مشغول چک کردن وضعیت آب و هوا هستند تا ببینند آیا دعایشان برآورده شده است."

راهبان هندی موبایل به دست سوژه کاربران شدند+تصویر

راهبان هندی موبایل به دست سوژه کاربران شدند+تصویر

انتهای پیام/

کاربران از راهبان هندی شگفت زده شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهبان هندی موبایل به دست سوژه کاربران شدند +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..