تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا می‌شود بدهی به اداره‌ها را به فقرا داد؟ /بازیگر «زیر آسمان شهر» به سرطان مبتلا شد/فیلم‌های اکران عید فطر چقدر فروختند؟

برترین اخبار سرویس فرهنگی مورخ ۲۷ خرداد ۹۸ در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

ننیربه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

فیلم‌های اکران عید فطر چقدر فروختند؟

هزینه و درآمد سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران چقدر بود؟

طرح تشکیل سازمان نظام صنفی هنرمندان در مجلس تصویب می‌شود؟

وزارت ارشاد نباید از ناشران دولتی و شبه دولتی خرید کند

بازیگر «زیر آسمان شهر» به سرطان مبتلا شد

خواننده معروف حرفش را پس گرفت/ تام کروز مرا به شدت کتک می‌زند!

آیا می‌شود بدهی به اداره‌ها را به فقرا داد؟

خیلی‌ها باور ندارند در حوزه لباس مورد هجمه هستیم/ آقای وزارت صمت موضوع چادر مشکی را حل کنید/ دسترسی لباس برای خانواده‌های مذهبی محدود است

بیماری‌ام دوباره برگشته است/ اگر مسئولان خلف وعده نمی‌کردند، تا الان مشکلم را برطرف می‌کردم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا می‌شود بدهی به اداره‌ها را به فقرا داد؟ /بازیگر «زیر آسمان شهر» به سرطان مبتلا شد/فیلم‌های اکران عید فطر چقدر فروختند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..