تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان حمایت دلایل روند کاهشی قیمت خودرو در روزهای اخیر را اعلام کرد

به گزار خبرآنلاین به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت،  «وحید منایی» به برخی اقدام‌ها از جمله جلوگیری از پیش فروش خودروهای جدید، تکمیل خودروهای ناقص تولیدی و تحویل آن به خریداران اشاره کرد و افزود: همکاری قطعه سازان داخلی در تأمین قطعات مورد نیاز خودروها و ترخیص بخشی از خودروهای وارداتی دپو شده در گمرکات، پوشش بخشی از تقاضای خریداران را به دنبال داشته است.

منایی بیان داشت: مدیریت تقاضای کاذب با محدودیت در خرید یک خودرو برای هر شماره ملی، کاهش نرخ ارز و کم شدن جو روانی حاکم بر بازار، روند کاهشی قیمت خودرو را به دنبال داشته است.

خودرو

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: کاهش سرعت جابجایی نقدینگی‌های سرگردان نیز موجب کاهش شکاف عرضه و تقاضای خودرو و در نتیجه کاهش قیمت‌ها شده است.

وی ادامه داد: حفظ وضعیت عرضه خودرو، افزایش سطح تولیدات شرکت‌ها و تکمیل خودروهای ناقص موجود در انبارها، در ماه‌های آینده منجر به افزایش عرضه خودرو خواهد شد.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان حمایت دلایل روند کاهشی قیمت خودرو در روزهای اخیر را اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..