تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگِ طعمِ گس دموکراسی

او محصول یک انقلاب توئیتری ، فیسبوکی یا آنچه برخی بهار عربی و یا برخی دیگر بیداری اسلامی می خوانندش به اریکه قدرت رسید. او جای نظامیانی را گرفت که دهه ها بر مردم مصر حکم رانی کرده بودند و برخی او را موسایی که بر جای فرعون نشست نامیدند.

▫️حکومت مشروع دموکراتیک او اما بیش از یک سال دوام نیاورد و نظامیان بار دیگر و این بار به بهانه دفاع از حقوق مردمی که برعلیه او شوریده بودند وی را با کودتایی بدون خونریزی برکنار کردند.

▫️محمدمرسی رئیس جمهور ایده آلی نبود،اشتباهات زیادی کرد، سیاست داخلی و خارجی او قابل دفاع نبود،در زمانیکه اکثریت مردم را در حمایت از اسلامگرایان به پای صندوق آورد،امتحان بدی پس داد وآن را به نام اسلامگرایان نوشت، اما یک چیز قطعی است.  مردم مصر بواسطه او برای یک بار،طعم دموکراسی را چشیدند، ولو گَس و نارس.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگِ طعمِ گس دموکراسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..