تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدید بازی Tales of Arise نمایش داده شد

تریلر جدید بازی Tales of Arise نمایش داده شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیو Bandai Namco در اولین روز از رویداد Tales of Festival 2019 تریلری جدید از عنوان Tales of Arise را به نمایش گذاشت. اولین تریلر از این عنوان در مراسم E3 و در کنفرانس شرکت مایکروسافت نمایش داده شده بود و به نظر می‌رسد شرکت سازنده تنها با هدف نمایش کیفیت و سر زبان‌ها انداختن بازی خود، در مدتی کوتاه دو تریلر از عنوان Tales of Arise را منتشر کرد. ویدیویی که در مراسم E3 از عنوان مذکور نمایش داده شد فقط کاراکتر‌های بازی را نشان داد و هیچ کدام از آن‌ها زا معرفی نکرد.

اما در تریلر جدیدی که از این عنوان در مراسم Tales of Festival 2019 و در کشور ژاپن برگزار شده است، همان تریلری که در مراسم E3 منتشر شد نمایش داده شده است. اما این تریلر دارای صحنه‌های بیشتری نسبت به تریلر قبلی است و در آن هر کدام از شخصیت‌های موجود در بازی به معرفی خود می‌پردازند.

تریلر جدید بازی Tales of Arise نمایش داده شد

طبق تریلر جدید بازی Tales of Arise، شخصیت اصلی عنوان Alphen نام دارد و مسئولیت صدا پیشگی این شخصیت بر عهده Takuya Sato است. همراه این شخصیت اصلی یک دختر نیز وجود دارد که Shionne نام داشته و صدا پیشه این کاراکتر Shino Shimoji است.

بیشتر بخوانید: تریلرهای منتشر شده از شرکت EA در مراسم E3 

صدا پیشه نقش مرد بازی، پس از انتشار تریلر جدید این عنوان، در صفحه توییتر خود اعلام کرد: پس از مدت‌ها مشخص شد که شخصیت اصلی داستان از صدای من استفاده خواهد کرد که این اتفاق برای من بسیار با اهمیت است و من را خوسحال می‌کند. همچنین او در توییت خود خبر از انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Tales of Arise داد.

علاوه بر این با نمایش تریلری تازه از عنوان مذکور، مشخص شد استودیو Ufotable مسئولیت طراحی و ساخت صحنه‌های انیمیشن دار دو بعدی بازی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی Tales of Arise منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدید بازی Tales of Arise نمایش داده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..