تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام احمقانه توریست جوان در بالکن هتل! +فیلم

اقدام احمقانه توریست جوان در بالکن هتل! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام احمقانه یک توریست انگلیسی در پرش از بالکن هتل را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این جوان خام برای خودنمایی در مقابل دوستانش از بالکن هتل به پایین می‌پرد.

این ویدئو نشان می‌دهد این توریست که هویتش مشخص نشده در حالی که قصد دارد از بالکن هتل بر روی یک درخت بپرد ناگهان به پایین سقوط می‌کند. هنوز مکان دقیق این هتل مشخص نشده، اما گفته می‌شود یکی از هتل‌های شرهر مایورکا در اسپانیا بوده است.

در حالی که این جوان فکر می‌کرد می‌تواند بر روی شاخه‌های درخت فرو بیاید، بدلیل وزن و شتاب زیاد شاخه‌های درخت نتوانست وزن او را تحمل کند و او مستقیما به پایین سقوط کرد. بنا به گزارش روزنامه مایورکایی Diario de Mallorca این جوان از ناحیه پشت در چند نقطه دچار شکستگی شد. همچنین بنا به گزارش این روزنامه این جوان انگلیسی تلاش کرد تا با ادعای اینکه لغزنده بودن بالکن هتل موجب سقوط او شده هزینه ۳۳۰۰۰ یورویی بیمارستان را از روسای هتل دریافت کند. روسای هتل بلافاصله با شرکت بیمه مربوطه تماس گرفتند، اما تحقیقات اولیه این شرکت نشان داد که علت وقوع حادثه لغزندگی بالکن نبوده است.

انتهای پیام/

خودنمایی جوان انگلیسی کار دستش داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام احمقانه توریست جوان در بالکن هتل! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..