تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر «زیر آسمان شهر» به سرطان مبتلا شد

همسر رضا ژیان در بیمارستان بستری شدبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شراره درشتی بازیگر زن ایرانی و همسر مرحوم رضا ژیان که سالهاست به سوئیس مهاجرت کرده و آنجا زندگی می‌کند با انتشار پستی خبر از یک اتفاق شوکه کننده در زندگی اش داد.

این بازیگر کشورمان با انتشار عکسی در بیمارستان، خبر از ابتلا به بیماری سرطان را با همراهانش به اشتراک گذاشت.

شراره درشتی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی روی تخت بیمارستان در سوئیس به روز کرد و از مبارزه با بیماری سرطان گفت.

«شراره درشتی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:سوئیس، زوریخ:۲۶.۳. ۱۳۹۸

من از سرطان قویترم. عشق بورزیم تا همیشه..»

همسر رضا ژیان در بیمارستان بستری شد

گفتنی است شراره درشتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که همسر زنده یاد رضا ژیان بود و بازی در سریال هایی چون «زیر آسمان شهر»، «روز‌های زندگی»، «کاکتوس»، «پدرخوانده»، «خانه شماره ۱۳» و فیلم‌های سینمایی چون «بله برون» و «شاخه گلی برای عروس» را در کارنامه هنری اش دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر «زیر آسمان شهر» به سرطان مبتلا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..