تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گذران هفته‌ای دو ساعت در طبیعت چه تاثیری بر سلامت شما می‌گذارد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محققان دریافتند افرادی که در هفته حداقل دو ساعت را در طبیعت می گذرانند در مقایسه با افرادی که به هیچ عنوان در طول هفته اوقاتی را در طبیعت سپری نمی کنند، به مراتب وضعیت سلامت بهتر و آرامش روانی بالاتری دارند.

گذران هفته ای دو ساعت در طبیعت موجب تقویت سلامت می شود

در این مطالعه، داده های مربوط به حدود ۲۰ هزار نفر در انگلستان بررسی شد و مشخص شد ۱۲۰ دقیقه در هفته گذران اوقات در طبیعت می تواند حداقل مدت مناسب برای داشتن سلامت جسمی و روحی بهتری باشد.

شواهد زیادی نشان می دهند که تنها زندگی کردن در نزدیکی مناطق سرسبز می تواند به عنوان مثال با کاهش آلودگی هوا یا کاهش استرس برای سلامت مفید باشد.

منبع : مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گذران هفته‌ای دو ساعت در طبیعت چه تاثیری بر سلامت شما می‌گذارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..