تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکوئیر انیکس اطلاعات جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر کرد

اسکوئیر انیکس تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در کنفرانس‌های E3 امسال پیش‌نمایش‌های بسیاری منتشر شد که تعداد قابل توجهی از آن‌ها به عنوانی سال ۲۰۲۰ شرکت‌های مختلف اختصاص پیدا کرده بود. با این وجود در ادامه سال ۲۰۱۹ نباید منتشر بازی‌های زیادی باشیم، اما سال ۲۰۲۰، سالی شلوغ و پرعنوان برای طرفداران بازی‌های ویدئویی خواهد بود.

یکی از پیش‌نمایش‌های منتشر شده برای بازی‌های سال آینده مربوط به کنفرانس اسکوئیر انیکس و نسخه جدید بازی Dying Light است، این بازی محصول استودیو Techland برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، استودیو Techland به طور کلی توسعه دهنده بزرگ و معتبری برای بازی‌های ویدئویی نیست و عناوین منتشر شده از این استودیو همگی در سطحی متوسط قرار داشتند، اما عنوان Dying Light یک نقطه شروع دوباره برای Techland محسوب می‌شود، این بازی هرچند اشکالاتی داشت، اما در نهایت نمرات خوبی از سایت‌های تخصصی بازی‌های ویدئویی دریافت کرد و طرفداران گیم نیز واکنش‌های مثبتی به این بازی داشتند. شاخصه‌های اصلی Dying Light بازی در سبک اول شخص، فضاسازی مناسب و ترسناک، داستان جذاب و گیرا، گیم پلی روان با انجام انواع حرکات پارکور و گرافیک مناسب بود که تا حد زیادی طرفداران سبک وحشت و بقا را راضی نگه‌داشت.

اسکوئیر انیکس تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر کرد

اسکوئیر انیکس تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر کرد

حال پس از گذشت ۴ سال از عرضه نسخه اول آن، تریلر‌های Dying Light 2 در سال جاری در چندین نوبت منتشر شده و اطلاعاتی از آن نیز انتشار یافته است. طبق اطلاعات موجود این بازی در بهار سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، داستان بازی رشد زیادی پیدا کرده و تصمیمات گیمر نیز نقش اساسی در روند داستان خواهد داشت، به گونه‌ای که سرنوشت داستان و بازی به تصمیماتی که گیمر در طول بازی می‌گیرد ارتباطی مستقیم دارد.

اسکوئیر انیکس تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر کرد

اسکوئیر انیکس تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر کرد

اسکوئیر انیکس تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر کرد

استودیو Techland که توانسته پس از مدت‌ها بازی متفاوت و پرطرفدار تولید کند، قصد ندارد که به راحتی در نسخه بعدی آن، همه را ناامید کند به همین دلیل برنامه‌های زیادی برای نسخه بعدی Dying Light دارد. در تریلر جدید پخش شده از این بازی طی کنفرانس اسکوئیر انیکس، گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته شده، براساس ویدئو به نظر می‌رسد که بخش پارکور بازی بهبود‌های فراوانی داشته و توسعه دهنده تلاش کرده تا به خصوص برای فرار از زامبی‌ها و افراد شرور و همچنین افزایش هیجان بازی در مراحل حساس، گیم‌پلی حرکتی شخصیت اصلی را با انجام حرکات پارکور متنوع‌تر و متفاوت‌تر بروزرسانی کند.

بیشتر بخوانید: دانلود Temple Run 3 v1.57.1 – بازی پرطرفدار فرار از معبد اندروید

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی Dying Light 2



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکوئیر انیکس اطلاعات جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..