تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینمای ایران در ماه‌های رمضان چند سال اخیر چقدر فروش داشته است؟ + اینفوگرافیک

سینمای ایران در ماه‌های رمضان چند سال اخیر چقدر فروش داشته است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چند سالی‌ست در چرخه اکران فیلم‌های سینمایی «اکران ماه رمضان» راه افتاده است و با توجه به باز بودن سینما از افطار تا سحر فیلم‌های این دوره هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. با بررسی میزان کلی فروش فیلم‌های روی پرده در ماه رمضان طی سه سال گذشته می‌توان این نتیجه را گرفت که فروش سینما رو به رشد بوده است، البته در این میان مورد مهم افزایش قیمت بلیت‌ها را نباید نادیده گرفت، اما مقایسه تعداد مخاطبان این سه سال هم نشان می‌دهد که افراد بیشتری به سینما رفته‌اند و مخصوصاً در سال ۹۸ این رقم دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید:وضعیت اکران سینماها در ماه مبارک رمضان

البته نکته‌ای که از کنار آن ساده نمی‌توان گذشت، این است که بسیاری بر این باور هستند که هم فروش فیلم‌های سینمایی و هم مخاطبان آن کاهش پیدا کرده است، شاید دلیل این تصور را بتوان در نبودن تبلیغات مخصوصاً تلویزیونی دانست. مخصوصاً طی یک سال گذشته بسیاری از فیلم‌هایی سینمایی بیشتر در فضاهای مجازی تبلیغ داشته‌اند و شاید کسانی‌که خیلی اهل این فضا نباشند، از اکران برخی فیلم‌ها و جو موجود در سینما بی‌خبر بمانند. در این صورت تلویزیون به عنوان فراگیرترین رسانه کشور می‌تواند در بهتر دیده شدن سینما کمک کند.

سینمای ایران در ماه‌های رمضان چند سال اخیر چقدر فروش داشته است؟

منبع:مهر

انتهای پیام/

فروش سینمای ایران در ماه‌های رمضان چند سال اخیر چقدر بوده است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینمای ایران در ماه‌های رمضان چند سال اخیر چقدر فروش داشته است؟ + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..