تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندر‌های جدید گلکسی نوت ۱۰ خبر از وجود دوربین اصلی سه‌گانه می‌دهد

رندرهای جدید از گلکسی نوت10 خبر از وجود دوربین اصلی سه‌گانه می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گلکسی نوت ۱۰ به عنوان یکی از محبوب‌ترین پرچمداران شرکت سامسونگ به شمار می‌آید، پیش از عرضه سری گلکسی S10 طرفداران سامسونگ به انتظار دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر از سری گلکسی نوت ۱۰ نشسته‌اند تا ویژگی‌ها، قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر شود. روز گذشته پس از گذشت یک سال از زمان فاش شدن طراحی و مشخصات گلکسی نوت ۹، اطلاعات مربوط به گلکسی نوت ۱۰ نیز انتشار پیدا کرد.

دوربین اصلی با سه سنسور

گلکسی نوت ۱۰ از دوربین اصلی به سه سنسور استفاده می‌کند، یکی از تفاوت‌های سری گلکسی S10 با تصاویر اخیر منتشر شده از گلکسی نوت ۱۰، چیدمان سنسور‌های دوربین اصلی است که از حالت افقی به عمودی تبدیل شده، سامسونگ در سری گلکسی A نیز دوربین‌ها را به صورت عمودی در پشت گوشی جای داده، در این حالت عملکرد سنسور‌ها در عکاسی به صورت افقی بهتر خواهد بود.

رندرهای جدید از گلکسی نوت10 خبر از وجود دوربین اصلی سه‌گانه می‌دهد

براساس اطلاعات کیفیت سنسور‌های گلکسی نوت ۱۰ همانند پرچمدار گلکسی S10 سامسونگ است، از این رو مدل نوت ۱۰ به یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با روزنه متغیر برای نور کم، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسیلی با زوم اپتیکال ۲ برابر تله‌فوتو و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده است. در کنار سنسور‌ها نیز فلاس ال‌ای‌دی قرار دارد.

رندرهای جدید از گلکسی نوت10 خبر از وجود دوربین اصلی سه‌گانه می‌دهد

خداحافظی با جک هدفون و دکمه بیکسپی

طراحی گلکسی نوت ۱۰ نسبت سال‌های گذشته دارای گوشه‌های گرد بیشتری است، به طور معمول سری گلکسی نوت با طراحی مستطیلی شکل و سری گلکسی S با گوشه‌های خمیده و گرد طراحی و تولید می‌شدند که این روند در گلکسی نوت ۱۰ تغییر پیدا کرده است.

رندرهای جدید از گلکسی نوت10 خبر از وجود دوربین اصلی سه‌گانه می‌دهد

سامسونگ برای این مدل نمایشگر ۶.۳ اینچی آمولد خمیده با حاشیه‌های بسیار باریک، حسگر اثر انگشت زیر صفحه و حفره کوچک برای دوربین سلفی استفاده کرده است، حفره دوربین سلفی در این نمایشگر به وسط منتقل شده که در آن سنسور ۱۰ مگاپیکسلی جای گرفته و این یکی از مهم‌ترین تغییرات در این پرچمدار جدید سامسونگ است.

رندرهای جدید از گلکسی نوت10 خبر از وجود دوربین اصلی سه‌گانه می‌دهد

در سمت چپ قاب آلومینیومی دکمه بلندگو و پاور دیده می‌شود در حالی که در سمت راست هیچ دکمه‌ای وجود ندارد، در قسمت پایین قاب درگاه USB نوع C، بلندگو و حفره قلم S pen دیده می‌شود، به این ترتیب شایعات به واقعیت تبدیل شده و در این مدل خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و دکمه بیکسپی نیست.

رندرهای جدید از گلکسی نوت10 خبر از وجود دوربین اصلی سه‌گانه می‌دهد

سامسونگ برای اولین بار مدل گلکسی نوت را به سری گلکسی نوت تبدیل کرده و چند نسخه از این مدل را تولید خواهد کرد، طبق شایعات یک نسخه با نام گلکسی نوت ۱۰ پرو با نمایشگر ۶.۷ اینچ نیز تولید خواهد شد، احتمال معرفی یک نسخه میان‌رده از سری گلکسی نوت نیز وجود دارد. استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، و مجهز شدن به فناوری 5G نیز از دیگر مشخصات قابل پیش‌بینی برای این دو مدل است.

زمان عرضه

انتظار می‌رود این مدل در ماه اکتبر معرفی و سپس عرضه شود، به احتمال فراوان سامسونگ در طی مراسمی سری نوت ۱۰ را معرفی و پس از چندی عرضه خواهد کرد. قیمت این مدل هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:تلفن‌های هوشمند هوآوی و اپل کمترین درصد خرابی را دارند 

انتهای پیام/

رندر‌های جدید گلکسی نوت ۱۰



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندر‌های جدید گلکسی نوت ۱۰ خبر از وجود دوربین اصلی سه‌گانه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..