تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه بتای جهانی MIUI دیگر برای هیچکدام از گوشی‌های شیائومی عرضه نمی‌شود

نسخه بتای جهانی MIUI دیگر برای هیچکدام از گوشی‌های شیائومی عرضه نمی‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پوسته بسیار شخصی‌سازی شده شیائومی که برای اندروید طراحی شده است MIUI نام دارد. از زمانی که اولین پوسته MIUI در سال ۲۰۱۰ تولید شد تاکنون، این شرکت همیشه بتای آن‌ها را برای تمام گوشی‌های هوشمندش از جمله مدل‌های قدیمی‌تر خود، حتی سال ها پس از انتشار اولیه آن‌ها ارائه می‌کنند.

در پست خلاصه‌ای در وبسایت Mi Community، مکانی که طرفداران می‌توانند نظر خود درباره نسخه‌های بتا را به اشتراک بگذارند، یکی از ادمین‌ها با ID Elaine2046 اعلام کرد که تیم مهندسی او برای اولین بار در ماه جولای سال جاری، عرضه نسخه بتای MIUI را برای تمام دستگاه‌ها متوقف خواهد کرد.

نسخه بتای جهانی MIUI دیگر برای هیچکدام از گوشی‌های شیائومی عرضه نمی‌شود

بیشتر بخوانید: اندروید ۹ پای در ۲ گوشی شیائومی بروزرسانی می‌شود

دو نسخه از نرم‌افزار MIUI وجود دارد. این دو نسخه MIUI Stable و MIUI Beta نام دارند. نسخه MIUI Stable برای زمانی است که این پوسته به مرحله نهایی رسیده و پایدار است و در مرحله انتشار جهانی برای تمام کاربران قرار دارد، نسخه MIUI Beta به پوسته‌ای گفته می‌شود که هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و طرفداران و توسعه دهندگان می‌توانند پیش از عرضه نهایی آن‌ها را امتحان کنند و مشکلاتشان را گزارش دهند. این نسخه ممکن است در خود باگ‌هایی داشته باشد اما گوشی کاربرانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند را جلوتر از بقیه نگه می‌دارد.

سایت Mi Community متوجه شده است که بسیاری از کاربران جهانی نسخه بتا در حال استفاده از بیلد‌های جدید به عنوان بیلد روزانه هستند. این روشی نیست که Mi Community در نظر دارد. این شرکت انتظار داشت کاربران مشکلات را گزارش کنند اما اکثرا آن‌ها این کار را نمی‌کردند. همچنین MIUI در طول سال‌ها با یک مسئله بزرگ روبرو شده است و آن خواستار بررسی دقیق‌تر در مورد ثبات انتشار نسخه عمومی است.

به همین علت، مهندسان MIUI تصمیم گرفته‌اند که زمان خود را بیشتر برای بهبود نسخه‌های پایدار این پوسته‌ها در تعداد زیادی گوشی که هم‌اکنون از آن‌ها استفاده می‌کنند بگذارند، تا اینکه مکررا نسخه‌های بتای این نرم‌افزار را برای تلفن‌های‌ قدیمی‌تر حفظ کنند. بسیاری از طرفداران Mi Community پس از شنیدن این خبر ناامید خواهند شد. MIUI یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای توسعه‌ دهندگی اندروید بود.

انتهای پیام/

توقف عرضه نسخه بتای MIUI را برای تمام دستگاه‌های شیائومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه بتای جهانی MIUI دیگر برای هیچکدام از گوشی‌های شیائومی عرضه نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..