تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت مادر شهدای «شبی که ماه کامل شد» از ملاقات با قاتل دخترش +فیلم

روایت مادر شهدای «شبی که ماه کامل شد» از ملاقات با قاتل دخترش

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت آغاز اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» برنامه «سلام صبح بخیر» امروز میزبان اعظم محسنی‌دوست مادر شهیدان فائزه و شهاب منصوری به همراه دختر و نوه‌اش بود. محسنی‌دوست در این برنامه درباره فیلمی که درباره پیرامون فرزندان شهیدش ساخته شده است، گفت: از خانم آبیار و آقای قاسمی ممنونم. وقتی فیلم را دیدم یک آن احساس کردم بچه‌ها دوباره زنده شده‌اند و خانم الناز شاکردوست و پدرام شریفی را که دیدم یک آن احساس کردم بچه‌ها برگشته‌اند. همیشه به خانم آبیار می‌گویم قربانت بروم با فیلمی که برای من ساخته‌ای. بچه‌های من گمنام بودند و خانم آبیار بچه‌های مرا زنده کرد. من برای بچه‌ها ناراحت نیستم و پسرم مثل آقا امام حسین(ع) شهید شد. از قاتل بچه‌ام سوال کردم به او آب دادی، گفت نه. گفتم بچه‌ام چه گناهی کرده بود؟ گفت این شغل من است. گفتم فرزندم به تو التماس نکرد؟ گفت منتظر بودم اما نه. گفتم چون فرزند من است.»

در ادامه روایت مادر شهیدان فائزه و شهاب منصوری از ملاقات با قاتل دخترش را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت مادر شهدای «شبی که ماه کامل شد» از ملاقات با قاتل دخترش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..