تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ دشوارتری در پیش است/ در کنار خانواده‌ها برای این جبهه جدید آماده خواهیم شد

واکنش مدیر شبکه کودک و نوجوان به اقدام جدید بی‌بی‌سی

نقشه جدید بی بی سی برای کودکان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سرشار مدیر شبکه کودک و نوجوان سیما و از فعالان رسانه‌ای با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی در خصوص اقدام جدید رسانه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی در ساخت برنامه برای کودکان ایرانی به اشتراک گذاشت و تأکید کرد جنگ دشوارتری در پیش است و شبکه کودک و نوجوان در کنار خانواده‌ها برای این جبهه جدید آماده خواهد شد.

محمد سرشار در اینستاگرام نوشت:

روباه پیر این بار خودش وارد جبهه هجمه فرهنگی به کودکانمان شده و قرار است با بودجه وزارت خارجه انگلیس، در بی‌بی‌سی‌فارسی برنامه‌هایی را برای کودکان پخش کند.

این اقدام سازمان دولتی بی‌بی‌سی علیه ایران سه جنبه دارد:

۱_ شبکه‌های فارسی‌زبان کودک در جذب مخاطب شکست خورده‌اند و در سه سال اخیر، دچار ریزش شدید مخاطب شده‌اند. آنگونه که با موفقیت‌های شبکه کودک سیما، سردمدار این جنگ نیابتی یعنی جم جونیور، یک ریزش نه درصدی مخاطب را تجربه کرده. (اینجا فرصت مناسبی برای شرح این رویارویی پنهان نیست.)

۲_ جنگ دشوارتری در پیش است.
بخش کودک بی‌بی‌سی‌فارسی حریف قدری برای شبکه کودک خواهد بود چرا که روی یکی از بزرگترین و قویترین آرشیو‌های برنامه‌سازی کودک دنیا یعنی سی‌بی‌بیز (خردسال) و سی‌بی‌بی‌سی (کودک)  نشسته و با دوبله این گنج بزرگ، سال‌ها تجربه آن‌ها را با خود حمل می‌کند.

۳_ راه‌اندازی بخش کودک مقدمه راه‌اندازی شبکه بی‌بی‌سی کودک فارسی‌ زبان خواهد بود و این جنگ نرم رسانه‌ای علیه کودکان ما، ابعاد وسیع‌تری پیدا خواهد کرد.

به یاری خداوند ما در شبکه کودک در کنار خانواده‌ها، برای این جبهه جدید آماده خواهیم شد. امیدوارم بزرگانی هم که باید پشتیبان مجاهدان فرهنگی و والدین خط مقدم این نبرد باشند؛ حمایت‌های خود را بسیار بیشتر کنند.

لاحول و لاقوة الا بالله

نقشه جدید بی بی سی برای کودکان +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ دشوارتری در پیش است/ در کنار خانواده‌ها برای این جبهه جدید آماده خواهیم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..