تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه‎چیز درباره وظایف سوگلی‌های داعش/ زنان تروریست‌پسند چگونه برای نوچه‌های البغدادی سنگ‌تمام می‌گذارند؟

نیروهای ابوبکر البغدادی بعد از شکست‌های متوالی هر چه بیش‌تر به استفاده از زنان برای انجام حملات تروریستی در کشورهای غربی رو آوردند.

همه‎چیز درباره وظایف سوگلی‌های داعش/ زنان تروریست‌پسند چگونه برای نوچه‌های البغدادی سنگ‌تمام می‌گذارند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حالی که گروه داعش بعد از شکست‌های پی در پی در سوریه هر چه بیش‌تر به استفاده از زنان برای انجام حملات تروریستی در کشور‌های غربی رو آورده است، یوروپل هشدار داده که شمار تروریست‌های زن در حال افزایش است.

 در سال گذشته حدود ۱۵ درصد از کسانی را که در کشور‌های اتحادیه اروپا به دلیل شرکت در عملیات داعش محکوم شدند، زنان تشکیل می‌دادند.

سازمان پلیس اتحادیه اروپا (یوروپل) بعد از بررسی مطالعاتی از افزایش روی آوردن داعش به زنان در حملات تروریستی این گروه خبر داده است.

کاترین د بوله، رئیس یوروپل در معرفی این تحقیقات در لاهه هلند گفت، داعش از زنان چه در مناطق جنگی و چه در غرب برای اهداف خود استفاده می‌کند. در حقیقت داعش به زنان می‌گوید شرکت در این جنگ «وظیفه اخلاقی» آن‌هاست.

او افزود، داعش از شرکت زنان در عملیات استقبال می‌کند؛ گرچه به گفته کارشناسان یوروپل، ایدئولوژی داعش تغییری نکرده و نقش زن از نظر آنان، در درجه اول حمایت از مرد در خانه و بچه‌داری و تربیت آن‌ها برای مقاصد این گروه است.

در این تحقیقات تبلیغات آنلاین داعش نیز مورد بررسی قرار گرفته است. کارشناسان می‌گویند، آن‌ها از زنان برای شرکت در حملات، رسانه‌ها، بهداشت و درمان و آموزش استفاده می‌کنند و این تفاوت داعش با سایر گروه‌هاست.

بیشتر بخوانید:هشدار وحشیانه زنان داعشی؛ تا زانوهایتان خون به پا می‌کنیم

یوروپل به این مسأله که کشور‌های اتحادیه اروپا چگونه باید با زنانی که از مناطق جنگی داعش به وطن بازمی‌گردند، برخورد کند نپرداخته است. رئیس یوروپل در این مورد می‌گوید: این گونه موارد باید به صورت مجزا بررسی شوند. طبق این تحقیقات، این گونه زنان دیگر نمی‌توانند مدعی شوند که از ترور و اهداف گروه خود آگاهی نداشتند.

همه‎چیز درباره وظایف سوگلی‌های داعش/ زنان تروریست پسند چگونه برای نوچه های البغدادی سنگ تمام می گذارند؟

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

یوروپل: داعش در اقدامات تروریستی بیش از پیش از زنان بهره می‌جوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه‎چیز درباره وظایف سوگلی‌های داعش/ زنان تروریست‌پسند چگونه برای نوچه‌های البغدادی سنگ‌تمام می‌گذارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..