تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری در باکو برگزار می‌شود

یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری در باکو برگزار می‌شودبه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنار ۳۴ کشور عضو از سراسر جهان در این نشست حضور خواهد داشت.

قرار است موضوعاتی از جمله «تصمیم گیری پیرامون برگزاری کنوانسیون جهانی اخلاق در گردشگری»، «راهکار‌های حفاظت از میراث گردشگری شامل پایداری در محیط‌زیست، فرهنگ و الگو‌های اجتماعی و ... »، «ایجاد شبکه مراکز خلاقیت در گردشگری» و همچنین «تصمیم مشترک در خصوص شعار گردشگری در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱» در یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دیدار و گفتگو با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان، و مقامات عالیرتبه گردشگری شرکت کننده در این اجلاس از کشور‌های چین، روسیه، ژاپن، هند و ... از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه نشست شورای اجرایی در دستور کار معاون گردشگری کشورمان قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری در باکو برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..