تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین آمار پرفروش‌های هفته در جهان/ صدر گیشه این هفته سیاه پوش شد

به گزارش خبرنگار  حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد، در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود، که فیلم سینمایی «مردان سیاه پوش:بین المللی» توانست صدر گیشه فروش فیلم‌های جهان را در اختیار و به تنها فیلم تازه اکران شده این هفته تبدیل شود که در بین پنج فیلم پرفروش قرار گرفته است. همچنین دیگر فیلم‌های سینمایی این هفته به ترتیب در جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.

در زیر به اخرین وضعیت فروش فیلم‌ها در هفته جاری اشاره شده است:

۵) راکت من Rocketman
فیلم سینمایی جدید کمپانی پارامونت پبکچرز است که در ژانر درام و موزیکال و زندگی نامه‌ای ساخته شده است. این فیلم توسط دکستر فلچر کارگردانی شده و از جمله بازیگران آن میتوان به تارون اگرتون، جیمی بل، ریچارد مدن، برایس دالاس هاوارد اشاره کرد.

این فیلم زندگی التون جان، خواننده، آهنگساز و نوازنده پیانو اهل انگلستان را روایت می‌کند. تا کنون بیش از دویست میلیون نسخه از اثار التون جان فروش داشته که او را به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین هنرمندان تبدیل کرده است.راکت من با وجود اینکه در بعضی کشور‌ها از جمله روسیه ممیزی شد، اما از مهمترین بخت‌های اسکار امسال به شمار می‌رود. این فیلم در سومین هفته فروش خود با ۸ میلیون دلار، برای دومین هفته متوالی جایگاه خود را در رتبه پنجم تثبیت کرد.

جدیدترین آمار پرفروش‌های هفته در جهان/ صدر گیشه این هفته سیاه پوش شد

۴) ققنوس سیاه Dark Phoenix
محصول جدید و مشترک کمپانی‌های دیزنی و فاکس قرن بیستم در ژانر ابر قهرمانی است نه با نظر مثبت منتقدان و نه با استقبال مخاطبان روبرو نشد تا در دومین هفته اکران خود با دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته در جایگاه چهارم قرار گرفت.
این فیلم که دنباله مستقیم فیلم سینمایی «مردان ایکس:آخرالزمان» محسوب می‌شود بازیگرانی همچون جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت، تای شرایدن، سوفی ترنر، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز و جسیکا چستین را در خود می‌بیند.
این فیلم داستان یک جنجگوی قدرتمند و جدید در گروه مردان ایکس به نام جیم گری را به تصویر کشیده که تصمیم دارد قدرت‌های نهفته خود را آشکار کند وبه یک ققنوس سیاه تبدیل شود.

ققنوس سیاه با افت ۷۲ درصدی نسبت به هفته گذشته  تنها ۹ میلیون دلار فروخت بیشترین سقوط را در بین فیلم‌های این هفته تجربه کرد.

جدیدترین آمار پرفروش‌های هفته در جهان/ صدر گیشه این هفته سیاه پوش شد

۳) علاءالدین Aladdin
جدیدترین اثر کمپانی والت دیزنی در ژانر ماجراجویی، فانتزی، کمدی و موزیکال است که به دست کارگردان فیلم سینمایی «شاه آرتور» و «شرلوک هولمز» ساخته شده است. از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به مینا مسعود، نیومی اسکات، ویل اسمیت، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار اشاره کرد. این فیلم، داستان یک پسر به نام علاءالدین و یک دختر شجاع به نام شاهزاده جاسمین را به تصویر کشیده است که با یک غول چرا جادو به نام جینی با بازی ویل اسمیت بر خورد می‌کنند و به نوعی جینی قصد دارد با نیرو‌های ماورایی خود راه رسیدن آن‌ها به موفقیت در آینده را هموار کند.

فیلم سینمایی «علاءالدین» با افت فروش ۳۲ درصدی نسبت به هفته گذشته به مبلغ ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رسید که در مجموع فروش این لایو اکشن را به ۲۶۳ میلیون دلار نزدیک کرد.

جدیدترین آمار پرفروش‌های هفته در جهان/ صدر گیشه این هفته سیاه پوش شد

۲) زندگی مخفی حیوانات داخلی The Secret Life of Pets ۲
محصول جدید انیمیشنی کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن، است که سابقه ساخت انمیشن‌های محبوبی از جمله «مینیون ها» را در کارنامه دارد. این انیمیشن سینمایی در هفته نخست کار خود را با ۴۷ میلیون دلار آغاز کرده بود و توانسته بود با پشت سر گذاشتن مردان ایکس صدرنشین شود که البته این رقم در مقایسه با افتتاحیه صد میلیونی قسمت اول این انیمیشن قابل مقایسه نیست و افت زیادی گرده است، اما با این حال در این هفته ۲۳ میلیون دلار فروش کرده که باز هم رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

این انیمیشن داستان مکس و دیگر حیوانات خانگی که دوستانش هستند را روایت می‌کند که در غیاب صاحبانشان زندگی مخفی خود را انجام می‌دهند. در این انیمیشن هنر پیشه های معروفی از جمله پتن اسوالت، اریک استون، جنی سلیت وهمچنین کوین هارت به صدا پیشگی پرداخته اند.

جدیدترین آمار پرفروش‌های هفته در جهان/ صدر گیشه این هفته سیاه پوش شد
۱) مردان سیاهپوش:بین المللی Men in black:International
در نهایت جدیدترین محصول کمپانی سونی به نام «مردان سیاه پوش:بین المللی» که در ژانر علمی تخیلی، اکشن و البته کمدی است، توانست در رتبه نخست پرفروش‌ترین این هفته قرار بگیرد. از بازیگران آن می‌توان به کریس همسورث، تسا تامپسون، لیام نیسون، کمیل نانجیانی، ریف اسپال، ربکا فرگوسن و، اما تامپسون اشاره کرد.
این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه سینمایی مردان سیاه پوش است که بایک جاسوس در گروه خود روبرو می‌شوند. این گروه وارد جریان یک پروژه اسرار آمیز می‌شوند که برای حل این مشکل مجبور هستند سفر‌هایی را در دور دنیا تجربه کنند.
این فیلم که هفته نخست فروش خود را پشت سر می‌گذارد با در اختیار داشتن ۴۲۲۴ سینما ۲۸ میلیون دلار فروش کرده و جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کرده است، اما هنوز هم برای رسیدن به بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری اش راه طولانی را باید طی کند.

جدیدترین آمار پرفروش‌های هفته در جهان/ صدر گیشه این هفته سیاه پوش شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین آمار پرفروش‌های هفته در جهان/ صدر گیشه این هفته سیاه پوش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..