تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ های باورنکردنی اجاره در شمال شهر تهران

ویژگی خاص بازار  مسکن در مناطق لوکس یک و ۳ و بخشی از منطقه ۲ که در زمره محله‌های لوکس مسکونی قابل دسته‌بندی است، بزرگ‌متراژ بودن آپارتمان‌هاست. این موضوع سبب شده قشر متوسط رو به بالا برای یافتن مورد اجاری مناسب در این مناطق با مشکل روبه‌رو شوند. عمده املاک این مناطق مساحتی بیش از ۱۵۰ مترمربع دارند، ‌ در حالی که تقاضای مصرفی طبقه متوسط ساکن در این مناطق عمدتا آپارتمان‌های ۹۰ تا ۱۵۰ مترمربعی است.

در حال حاضر عمده فایل‌های عرضه شده در بازار املاک اجاری این مناطق از جنس آپارتمان‌های لوکس‌متراژ هستند که ارزش اجاری آنها مترمربعی ۴ میلیون تومان و بیشتر است. به‌عنوان مثال رهن یک واحد آپارتمان ۲۰۰ مترمربعی در محله فرمانیه حتی اگر بنای ۱۵ سال ساخت باشد، حدود ۸۰۰میلیون تومان است که البته موجران به دلیل اینکه تمایل به دریافت اجاره‌بهای بیشتری در برابر ودیعه کمتر دارند، عمدتا با اجاره‌های بیش از ۵ میلیون و بعضا تا ۲۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

واسطه‌ها می‌گویند در حال حاضر عمده مراجعان به بنگاه‌ها در این مناطق مستاجران طبقه متوسط رو به بالا هستند در حالی که فایل‌های عرضه شده عمدتا با وسع طبقات بالای درآمدی هماهنگی دارد. به این ترتیب مستاجرانی که جست‌وجو در مناطق یک و ۳ را شروع کرده‌اند، فعلا فقط ناگزیر به سپردن شماره تماس خود نزد بنگاه‌ها هستند.

قیمت اجاره در واحدهای منطقه یک و سه

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ های باورنکردنی اجاره در شمال شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..