تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی برای نمایش «بیوه سیاه» در جشنواره‌های الف دنیا/ فیلمنامه «لیلی» را به شورای پروانه ساخت ارائه می‌دهیم

کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رایزنی برای نمایش «بیوه سیاه» در جشنواره‌های الف دنیا / فیلمنامه «لیلی» را به شورای پروانه ساخت ارائه می‌دهیمعلی محمد قاسمی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت اکران «بیوه سیاه» به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال رایزنی برای ارسال فیلم به جشنواره‌های خارجی هستیم و از فستیوال‌های الف آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت تولید «لیلی» بیان کرد: فیلمنامه این اثر آماده است و بزودی به شورای پروانه ساخت ارائه می‌دهیم.

این کارگردان با اشاره به انجام روتوش‌های نهایی قسمت‌های باقی مانده از مجموعه تلویزیونی «دکتر ماهان» گفت: این سریال در ۲۰ قسمت به تهیه کنندگی بهروز خوش رزم برای پخش از شبکه دو سیما تولید که شب گذشته ۲۶ خرداد هفتمین قسمت آن پخش شد و هم اکنون به صورت همزمان با پخش روتوش نهایی مسائل فنی آن را انجام می دهیم.

قاسمی گفت: پایه و اساس این مجموعه به مسائل محیط زیست و ارتباط انسان با محیط اطراف و طبیعت می‌پردازد مسئله‌ای که باعث می‌شود هم به محیط زیست ضرری وارد نشود و هم به بازخورد اقتصادی بیانجامد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی برای نمایش «بیوه سیاه» در جشنواره‌های الف دنیا/ فیلمنامه «لیلی» را به شورای پروانه ساخت ارائه می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..