تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدا شدن طراح ایکس باکس از مایکروسافت

جدا شدن طراح ایکس باکس از مایکروسافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از گیمر‌ها تمایل دارند درباره پشت صحنه بازی‌های ویدیویی نیز اطلاعاتی کسب کنند و اخبار این حوزه را نیز دنبال می‌کنند. هر چند نام افرادی که در پشت صحنه کنسول‌ها و یا بازی‌ها فعالیت می‌کنند برای کسی اهمیت ندارد و به زودی از ذهن کاربران فراموش می‌شود، اما عده‌ای از این افراد برای دنیای گیم کار‌های بسیار بزرگی انجام داده‌اند. یکی از شرکت‌های بزرگ ساخت کنسول و عناوین رایانه‌ای در جهان، شرکت مایکروسافت است که با ساخت کنسول ایکس باکس، پا در این عرصه گذاشت.

به تازگی اخباری درباره جان سل، طراح کنسول‌های Xbox One، Xbox One X منتشر شده است که بر اساس این اخبار، جان سل از شرکت مایکروسافت خارج شده و به شرکت اینتل پیوسته است. این خبر با تغییر محل کار این کارمند در صفحه Linkedln او منتشر شد. پس از تغییر محل کار جان سل در صفحه اجتماعی او، شرکت اینتل به طور رسمی با برگزاری کنفرانسی ورود این کارمند به شرکتش را جشن گرفت.جدا شدن طراح ایکس باکس از مایکروسافت

این خبر باعث تعجب بسیاری از منتقدان شد، چرا که جان سل مسئولیت طراحی کنسول جدید شرکت مایکروسافت یعنس پروژه اسکارلت را نیز بر عهده داشته است و کمتر کسی انتظار داشت این طراح تا قبل از معرفی کنسول خود محل کارش را تغییر دهد.
John Sell تاثیر مهمی روی کنسول‌های شرکت مایکروسافت گذاشته است و به طور کلی جانی دوباره به این کنسول‌ها داده بود و اکنون با گذشت ۱۴ سال از همکاری‌اش با مایکروسافت شاهد خداحافظی او از این شرکت هستیم. از سوابق کاری او می‌توان به کار در شرکت‌های بسیار بزرگی مثل اپل و 3DO اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Microsoft در مراسم E3 +فیلم 

هنوز مشخص نیست اینتل چه هدفی از استخدام این طراح کنسول دارد چرا که در گذشته‌ای نزدیک نیز شرکت اینتل یکی از کارمندان ارشد اپل را به استخدام خود در آورده بود و انتظار می‌رود شرکت اینتل در حال کار روی پروژه‌ای بسیار بزرگ باشد.

انتهای پیام/

پیوستن طراح ایکس باکس به اینتل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدا شدن طراح ایکس باکس از مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..