تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | سواحل قرمزرنگ؛ عکس‌هایی باورنکردنی از زیبایی‌های زغال اخته!

کرن بری یا زغال اخته (توت خرس) میوه‌ای از درختچه‌های کوچک با برگ‌های همیشه سبز است که اغلب در آمریکای شمالی رشد می‌کنند ولی گونه‌های دیگری از آنها در نقاط مختلف دیگر هم دیده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از توریسم‌آنلاین، به دلیل طعم ترش کرن بری به ندرت خام خورده می شوند. (در آمریکای شمالی!) و به صورت آب میوه با افزودنی های شیرین کننده مصرف می شوند.
مصارف دیگر آنها به صورت سس، میوه خشک و پودر است.

موادمغذی یک فنجان کرنبری خام معادل ۱۰۰ گرم شامل:

کالری :۴۶ / آب :۸۷% / پروتئین : ۰٫۴ گرم /کربوهیدرات : ۱۲٫۲ گرم / شکر: ۴ گرم /فیبر :۴٫۶ گرم / چربی : ۰٫۱ گرم

کرنبری ها که در ابتدا سفید و بعد از رسیده شدن قرمز می شوند، منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف به خصوص ویتامین C هستند.

از آنجایی که این میوه در آمریکا و کانادا پرورش داده می شوند در طول زمان برداشت صحنه های جالبی را می توان دید.

یکی از روش‌ها این است که میوه ها بر روی سطح آب پهن کرده و صحنه ای مانند ساحل قرمز رنگ را بوجود می آورند و کرن بری ها را پس از جمع آوری به روش آبی در آب میوه گیری، مربا و منجمد کردن استفاده می کنند.

این تصاویر در نزدیکی های ونکوور-کانادا- ثبت شده اند.
۶۱۲۸۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | سواحل قرمزرنگ؛ عکس‌هایی باورنکردنی از زیبایی‌های زغال اخته!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..