تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت‌ها به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای انتشار فناوری 5G هوآوی

افزایش قیمت‌ها به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای انتشار فناوری 5G هوآویبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محدودیت‌ و ممنوعیت‌های ایجاد شده برای رابطه با شرکت هوآوی با وجود تحمیل ضررهای سنگین مالی به این شرکت بسیاری از صنایع و حتی فناوری‌های نوین مرتبط با دستگاه‌های هوشمند را در معرض آسیب قرار داده است. هوآوی به دلیل دارا بودن رمایه‌های عظیم انسانی و ملی در حونزه فناوری 5G می‌توانست نقش بسیار موثر در توسعه و تکامل نسل پنجم اینترنت ایفا کند و مطمئنن عدم همکاری با این شرکت به منزله کم شدن سرعت پیشرفت در این فناوری است.

بیشتر بخوانید: همکاری کوالکام، سامسونگ و اینتل برای تولید پردازنده‌هایی قوی‌تر

حال شرکت‌‍های بزرگ فناوری در جهان همانند کوالکام، اینتل، سامسونگ و ال‌جی با برگزاری جلسات مخفیانه پشت درب‌های بسته به دنبال راه حل‌هایی سریع برای جایگزینب هوآوی و توسعه 5G در محصولات خود و سایر دستگاه‌های هوشمند موجود در جهان است. گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیران شرکت‌های کوالکام و اینتل متخصصان بیشتری را نسبت به گذشته برای کار بر روی فناوری 5G انتخاب کرده‌اند. شرکت LG نیز از هرگونه همکاری با هوآوی برای توسعه نسل پنجم اینترنت سر باز زده و فعالیت خود در مورد این فناوری را افزایش داده است. ولی در این میان نوکیا هم‌‌چنان برای تجهیز دستگاه‌های خود به اینترنت 5G با شرکت هوآوی همکاری می‌کند.

افزایش قیمت‌ها به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای انتشار فناوری 5G هوآوی

تعدادی از کارشناسان فناوری گفت: نبود هوآوی ضربه‌ای بزرگ برای فناوری 5G است و عرضه کامل آن در جهان را به تاخیر می‌اندازد. در صورت عدم همکاری شرکت‌های بزرگ موجود در گوشه کنار جهان با یکدیگر اوضاع این فناوری روز به روز بدتر خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید جنگ تجاری ایالات متحده آمریکا با چین چگونه بر روی محصولات آینده هوآوی و به ویژه گوشی‌های مجهز به فناوری 5G می‌گذارد.

انتهای پیام/

تکاپوی شرکت‌های بزرگ جهان برای پر کردن خلاء نبود هوآوی در صنعت 5G



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت‌ها به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای انتشار فناوری 5G هوآوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..