تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداران سه منطقه تهران تغییر کردند

پیروز حناچی با صدور احکامی جداگانه «محمود کلهری»، «پورنصر خاکباز» و «فریدون حیدری» را به ترتیب به سمت شهرداران منطقه ۱۶، ١٧ و ۵ تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم انتصاب آمده است: «امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» و با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آوردید.

انتظار می‌رود مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنامه‌های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در راستای مدیریت و بهینه‌سازی اقتصادی پروژه‌ها، شفاف‌سازی قراردادها و تسری مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، در چارچوب قوانین و مقررات و اسناد فرادستی با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.»

پیش از این رجبعلی خسروآبادی، هادی زبده و امیر محسنی به ترتیب مسئولیت شهرداری مناطق ۵، ۱۶ و ١٧ را بر عهده داشتند.

پیروز حناچی در حکمی امیر محسنی، شهردار پیشین منطقه ١٧ را به عنوان عضو هیأت‌مدیره شرکت خدمات اداری شهر و رجبعلی خسروآبادی، شهردار سابق منطقه ۵ را به عنوان عضو هیأت‌مدیره شرکت برج میلاد منصوب کرد.

همچنین شهردار تهران طی یک حکم هادی زبده، شهردار سابق منطقه ١۶ را به عنوان عضو موظف هیأت‌مدیره سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار منصوب کرد.

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداران سه منطقه تهران تغییر کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..