تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام محمد علیزاده در تیتراژ «گاندو» بیخود آمده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در تیتراژ سریال «گاندو» که این شب‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است، نام محمد علیزاده خواننده پاپ آمده اما اثری از ترانه‌ای از او در تیتراژ یا متن سریال نیست.

عرفان ابراهیمیان که در این سریال نقش یکی از نیروهای امنیتی را ایفا می‌کند، کلیپ کوتاهی از یکی از پلان‌های بازی خودش در این سریال ساخته که روی آن ترانه‌ای از علیزاده پخش می‌شود که با «منتظر نباش» به پایان می‌رسد. او با این کلیپ طنز سعی کرده به مخاطبان خود بگوید نباید منتظر قطعه‌ای از محمد علیزاده در این سریال باشند.

او نوشت: «یه سریال بازی کردم به نام «گاندو»، توی تیتراژ نوشته محمد علیزاده ولی نمیخونه دلیلش معلوم نیست منم اینو صرفاً جهت شوخی درست کردم که اونایی که منتظر بودن، آرامش بگیرن هنوز دلیل معرفی خواننده تو اول آهنگ و متوجه نشدم و نخواهم شد.»

۵۷۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام محمد علیزاده در تیتراژ «گاندو» بیخود آمده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..