تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تصویر حاشیه‌ساز اکبر عبدی/ زنی در کار نیست! / «پرستو» اسم رمزی برای تخریب یا ابزاری در دست صهیونیست‌ها؟ / افزایش قیمت مسکن چه تبعاتی را به دنبال دارد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

موج کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه می‌یابد؟ / ماهیانه یک میلیارد تومان دستمزد برای آقای بازیگر «نفروش» / مردی در شیراز که چیزی از رئیس‌جمهور‌های دنیا کم ندارد

ماجرای تصویر حاشیه‌ساز اکبر عبدی/ زنی در کار نیست! + عکس
دیروز بسیاری از رسانه‌ها تصویر مردی را منتشر کردند و آن را منتسب به اکبر عبدی دانستند درحالی که حقیقت چیز دیگر است.

تَله‌های جنسی برای رستگاری زیرپوستی / «پرستو» اسم رمزی برای تخریب یا ابزاری در دست صهیونیست‌ها؟ + تصاویر
آنچه بیش از هرچیز دیگری در بررسی تله‌های جنسی به چشم می‌خورد، پیشگامی صهیونیست‌ها در استفاده از این روش برای ضربه زدن به طرف مقابل است.

افزایش قیمت مسکن چه تبعاتی را به دنبال دارد؟
افزایش قیمت مسکن تبعات اقتصادی و اجتماعی بسیاری را در پی دارد که به بعضی از آن‌ها می‌پردازیم.

حضور بازیگر معروف در جلسه دادگاه + تصاویر
اولین جلسه محاکمه متهمان پرونده حادثه سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات صبح دیروز برگزار شد و نکته قابل توجه آن حضور بازیگر معروف به عنوان وکیل در این جلسه بود.

کودک مشهور روز حمله داعش به مجلس کجاست؟ + تصاویر
نخستین همایش بیماران مبتلا به MPS درحالی با حضور کودک معروف حادثه تروریستی برگزار شد که این کودک توانست صدای این بیماران را به گوش مسؤولان برساند.

دردسر‌های تمام نشدنی اتهام تجاوز برای فوتبالیست مشهور + تصویر
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال بار دیگر برای پرونده اتهام تجاوز وی به کاترین مایورگا به دادگاه ایالت متحده احضار شده است.

پشت پرده حمله نفتکش‌های خطرناک / راهبرد آمریکا در قبال ایران چیست؟ + دانلود سند
حمله مشکوک به نفتکش‌ها نشان می‌دهد گزارش تحلیلی اندیشکده بروکینگز که با همکاری کارشناسان سیا نوشته شده، مبنای دولت آمریکا قرار گرفته است.

بازی با مرگ / مسابقه خطرناکی که در آن فقط ۸ ثانیه برای زنده ماندن فرصت دارید! + تصاویر
هشت ثانیه مدّت زمان طولانی در ورزش نیست، اما برای گاوچران‌های استرالیایی که بر پشت گاو‌ها سوار می‌شوند، مدت زمان هشت ثانیه تکلیف مرگ یا زندگی را مشخص می‌کند.

۴ گریم جالب از ویشکا آسایش + عکس
ویشکا آسایش، عکسی از ۴ گریم مختلف خود را در یک سریال نمایش خانگی و سه فیلم سینمایی را منتشر کرد.

نکاتی برای نگهداری از خودرو در روز‌های گرم
از آنجا که در آخرین روز‌های خردادماه هوا رو به گرمای شدید می‌رود، لازم است هنگام پارک خودرو در فضای باز و زیر نور آفتاب، نکاتی را رعایت کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تصویر حاشیه‌ساز اکبر عبدی/ زنی در کار نیست! / «پرستو» اسم رمزی برای تخریب یا ابزاری در دست صهیونیست‌ها؟ / افزایش قیمت مسکن چه تبعاتی را به دنبال دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..