تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ رونمایی گلکسی تب S5 مشخص شد/ هوآوی به دنبال جایگزینی اندروید با یک سیستم عامل روسی/ سخت‌تر شدن استفاده از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید گوگل کروم

تاریخ رونمایی گلکسی تب S5 مشخص شد/ هوآوی به دنبال جایگزینی اندروید با یک سیستم عامل روسی/ سخت‌تر شدن استفاده از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید گوگل کرومبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

بررسی مشخصات گلکسی A90، باکیفیت‌ترین مدل میان‌رده سامسونگ

مدتی پیش آخرین مدل میان‌رده سری گلکسی A سامسونگ با نام A90 معرفی شد و ما قصد داریم ویژگی‌های اصلی از این مدل را مورد بررسی قرار دهیم.

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۶ خرداد) +جدول

قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۲۶ خرداد ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.

بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Microsoft در مراسم E3 +فیلم

در این بسته، تمامی تریلرهای منتشر شده از سوی شرکت Microsoft در جشنواره E3 آماده شده است.

تاریخ رونمایی گلکسی تب S5 مشخص شد

پس از انتشار اطلاعات پردازنده و رم گلکسی تب S5 این بار تاریخ حدودی عرضه آن در فضای مجازی منتشر شده است.

برترین تصاویر پس‌زمینه (۲۶ خرداد)

برترین تصاویر پس‌زمینه ۲۶ خرداد را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران دریافت کنید.

هوآوی به دنبال جایگزینی اندروید با یک سیستم عامل روسی

به نظر می‌رسد در دیدار رئیس جمهور چین و روسیه علی‌رغم قراردادهای زیرساختی 5G، برروی استفاده هوآوی از یک سیستم‌عامل روسی نیز توافقاتی صورت گرفته است.

سخت‌تر شدن استفاده از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید گوگل کروم

نسخه آزمایشی گوگل کروم ۷۶ امکان سازگاری کمتری با نرم‌افزار فلش داشته، ولی ویژگی‌های امنیتی این برنامه محبوب گوگل افزایش یافته است.

حالت تاریک به نرم‌افزار Google App رسید +تصویر

بر اساس تصویری که به تازگی از محیط Google منتشر شده در جدیدترین بروزرسانی آن، قابلیت حالت تاریک به این نرم‌‎افزار اضافه می‌شود.

بازی Outriders عنوان جدید اسکوئر انیکس در سبک تیراندازی اکشن

اسکوئر انیکس بازی جدیدی در سبک تیراندازی اکشن رونمایی کرده که با توجه به فضای خاص و متفاوت بازی، امید زیادی به موفقیت آن دارد.

زمان عرضه و پیش‌نمایش جدیدی از بازی Doom منتشر شد

شرکت بتسدا با نمایش تریلر و گیم‌پلی جدید از بازی Doom، زمان عرضه این عنوان را نیز اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ رونمایی گلکسی تب S5 مشخص شد/ هوآوی به دنبال جایگزینی اندروید با یک سیستم عامل روسی/ سخت‌تر شدن استفاده از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید گوگل کروم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..