تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوای «ای ایران» در قلب اروپا طنین‌انداز شد

نوای «ای ایران» در قلب اروپا طنین‌انداز شدبه گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در کنسرت سمفونیک «صدای صلح»، ۳۷ نوازنده در بخش‌های مختلف از کشور‌های متعددی حضور داشتند که اغلب آن‌ها فرانسوی بودند.

نیمی از گروه کُر «بهار» لندن همراه با تعداد زیادی از اعضای گروه کُر «لئون» هم در کنسرت حضور داشتند؛ بر همین اساس تعداد اعضای کُر پاریس به ۱۲۰ نفر رسیده بود.

ارکستر فیلارمونیک پاریس ابتدا در روز‌های ۳۱ ماه می‌و اول ماه ژوئن در کلیسای «سن کلوتیو» روی صحنه رفت. در ادامه این سری کنسرت‌ها، ارکستر فیلارمونیک پاریس روز نهم ماه ژوئن هم به پایتخت انگلستان رسید و این بار برای مخاطبان خود در لندن به اجرا پرداخت.

اجرای قطعه «ای ایران» توسط این ارکستر برای مردم لندن جالب بود. همچنین اجرا‌های ارکستر فیلارمونیک پاریس، در پاریس و لندن با استقبال از سوی مخاطبان ایرانی و فرانسوی مواجه شد.

گروه کُر «بهار» امیدوار است بتواند سال آینده جشن دهمین سال تأسیس خود را برگزار کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوای «ای ایران» در قلب اروپا طنین‌انداز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..