تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه «قابی از لبخند ناب» کودکان سیل‌زده گشایش یافت

نمایشگاه «قابی از لبخند ناب» کودکان سیل‌زده گشایش یافتبه گزارش   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه عکس و نقاشی کودکان استان‌های سیل‌زده با عنوان «قابی از لبخند ناب» روز ۲۶ خرداد با حضور فاضل نظری مدیرعامل، معاون فرهنگی، رئیس کانون زبان ایران و جمعی از مدیران‌کل کانون گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۲۷۰ اثر برتر نقاشی کودکان و نوجوانان و ۱۰۰ عکس از فعالیت‌های «پیک امید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شده است.

بیش از ۲۰۰ مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوطلبانه در طرح امداد فرهنگی با عنوان «پیک امید» در استان‌های سیل‌زده خوزستان، گلستان و لرستان خدمات خود را در قالب‌های مختلف فرهنگی‌هنری به بیش از ۴۳هزار کودک و نوجوان ارائه کردند.

نمایشگاه «قابی از لبخند ناب» که گوشه‌ای از تلاش مربیان در طرح امداد فرهنگی کانون در کنار کودکان استان‌های سیل‌زده است در نگارخانه و گالری شهید محمدطا‌های مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان دکترفاطمی، خیابان حجاب  میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه «قابی از لبخند ناب» کودکان سیل‌زده گشایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..