تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان با کاهش شدید فروش مواجه شده است

بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان با کاهش شدید فروش مواجه شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار کشور‌های پرجمعیتی مانند چین و هند به دلیل پتانسیل بسیار بالا همواره مورد توجه شرکت‌های متفاوت در صنایع مختلف بوده، به طوری که اگر برندی بتواند محصول خود را در حتی یکی از این دو کشور در سطح بالایی به فروش برساند، قطعا با رشد سودآوری و تولید همراه خواهد بود، به طور مثال شرکت‌های چینی در هر حوزه‌ای، بخش اصلی فروش خود را در کشور چین دارند و همین موضوع موجب شده تا راه رشد و افزایش درآمد برایشان هموار شود، مانند نمونه می‌توان به توسعه شرکت‌های چینی در حوزه خودرو یا تلفن هوشمند در چند سال اخیر نگاهی انداخت.

حال به گزارش رویترز، کشور چین، بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان با افت شدید معاملات خودرو همراه شده است، انجمن صنایع خودروسازی چین (CAAM) با انتشار میزان فروش در ماه گذشته میلادی، اعلام کرد این مقدار نسبت به ماه می‌سال ۲۰۱۸ با ۱۶.۴ درصد کاهش روبه‌رو شده است، این یازدهمین ماه متوالی است که فروش خودرو نسبت به زمان مشابه سال گذشته خود در این کشور کاهش پیدا می‌کند و این مورد برای شرکت‌هایی که بازار فروش خوبی در چین داشتند بسیار خطرناک است، بر اساس گزارشات، فروش خودرو در این کشور، در ماه آوریل ۱۴.۶ درصد و در ماه مارس نیز ۵.۲ درصد نسبت به زمان مشابه سال ۲۰۱۸ با افت فروش همراه بود.

بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان با کاهش شدید فروش مواجه شده است

بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان با کاهش شدید فروش مواجه شده است

مهم‌ترین دلیل این اتفاق جنگ تجاری چین و آمریکا است، جنگی که موجب شده تا قوانین سختی برای واردات، صادرات و ایجاد قرارداد با شرکت‌های هر دو کشور وضع شود و بازار هر دو کشور را تحت تاثیر بگذارد. براساس اعلام دستیار دبیر عمومی CAAM، یکی دیگر از دلایل افت فروش خودرو در چین، اجرای قانون آلایندگی China VI در برخی استان‌های این کشور است که موجب شده تا تعداد زیادی از شکت‌های خودروساز نتوانند محصولات خود را در این استان‌ها به فروش بگذارند، این قانون آلایندگی در سال ۲۰۲۰ در کل کشور چین اجرا می‌شود. البته با وجود این قانون انتظار می‌رود که فروش مدل‌هایی با پیشرانه درون‌سوز کاهش پیدا کند، اما درواقع رشد خرید و فروش مدل‌های انرژی پاک نیز کم‌سو شده و در حالی که در ماه آوریل ۱۸.۱ درصد رشد در این بازار وجود داشت، این مقدار به ۱.۸ درصدر در ماه می‌رسیده است. وی همچنین گفت که کاهش قدرت خرید در میان گروه‌های کم‌درآمد و انتظار برای اجرای طرح‌های تشویقی دولت برای کمک به این قشر، از دیگر دلایل افت فروش خودرو در این کشور پهناور است.

بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان با کاهش شدید فروش مواجه شده است

بیشتر بخوانید: تویوتا همه را بهت زده کرد + تصاویر

انتهای پیام/

کاهش شدید فروش در بازار جهانی خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان با کاهش شدید فروش مواجه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..