تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوریه نمونه‌ای از هم‌زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف است

سوریه نمونه‌ای از هم‌زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف استبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر در بازدید تولیت حرم حضرت زینب (س) از دانشگاه ادیان و مذاهب، عنوان کرد: کشور سوریه، الگو و نمونه‌ای از هم‌زیستی مسالمت‌آمیز پیروان ادیان و مذاهب گوناگون است و در تحقق این امر موفق بود.

وی افزود: ولی متأسفانه دشمنان این موضوع را برنتافتند و این کشور را با چالش مواجه کردند؛ البته با پیروزی‌های جبهه مقاومت در این کشور، وضعیت سوریه بسیار بهتر شده است و امیدواریم به زودی صلح و آرامش کامل به این کشور بازگردد.

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: مردم و به ویژه جوانان ایران نیز برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و ارزش‌های اسلامی، وظیفه خود دیدند تا به جبهه مقاومت در کشور سوریه بپیوندند و مردم سوریه را در آن شرایط، کمک و همراهی کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس تعدادی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب نیز برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در کشور سوریه حاضر شدند و برخی از این تعداد نیز به درجه جانبازی نائل آمدند؛ این موضوع باعث افتخار دانشگاه ادیان و مذاهب است که در تربیت دانشجویان دغدغه مند نسبت به ارزش‌های اسلامی موفق عمل کرده است.

فخرآذر با اشاره به حضور تولیت حرم حضرت زینب (س) در دانشگاه ادیان و مذاهب، عنوان کرد: حضور شما در این دانشگاه باعث برکات خیر خواهد بود و امیدواریم این حضور باعث تقویت ارتباط دانشگاه‌های سوریه با دانشگاه ادیان و مذاهب شود.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب، اظهار کرد: ایران و سوریه همواره ارتباطات خوبی با یکدیگر داشتند و اکنون نیز یک دشمن واحد و مشخص دارند و توطئه‌های دشمنان نیز برای برهم زدن ثبات در این کشورها مشترک است.

وی ادامه داد: بر همین اساس لازم است جمهوری اسلامی ایران و سوریه به دنبال همدلی و ارتباط بیشتر با یکدیگر باشند تا بتوانند در کنار یکدیگر، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوریه نمونه‌ای از هم‌زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..