تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات برگزاری هفتمین جشنواره فیلم شهر تشریح شد/ ۱۰ سالن سینما به پردیس ملت اضافه می‌شود

جزئیات برگزاری هفتمین جشنواره فیلم شهر تشریح شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری هاشم میرزاخانی مدیر عامل موسسه تصویر شهر و دبیر هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، امروز (۲۶ خرداد ۹۸) در پردیس سینمایی ملت با حضور اهالی رسانه و نمایندگان هیئت انتخاب بخش سینمای ایران برگزار شد.

هاشم میرزاخانی ضمن خوش آمدگویی به حاضران، از تیزر و پوستر جشنواره رونمایی کرد و گفت: از دی ماه ۹۷ دبیرخانه جشنواره فیلم شهر کار خود را آغاز کرد و پذیرای آثار زیادی از ایران و خارج بود. به طور کلی فیلم‌ها و آثار در پنج بخش به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: هشت هیئت سه الی پنج نفره، در انتخاب آثار با ما همکاری کردند و آنها را در بخش‌های مختلف معرفی می‌کنیم. امیدواریم بتوانیم آثار مرتبط و با کیفیت که همسو با اهداف ماست را ارائه دهیم. از اهداف جدی ما و این موسسه تشویق و ترغیب اهالی و دوستداران سینما به پرداخت به مقوله شهر و شهرسازی است.

دبیر جشنواره فیلم شهر اظهار کرد: دیگر هدف مهم ما اشاعه این فرهنگ به کلان شهر‌های کشور است و فقط به تهران اکتفا نکرده‌ایم. امسال بخش سریال هم به بخش جشنواره اضافه شده است؛ چون مردم با آن‌ها زندگی می‌کنند. امیدواریم که بتوانیم حمایت بیشتر مسئولان رسانه ملی را داشته باشیم.  هدف از راه‌اندازی بخش محله هم ترویج و تبلیغ شهروند خبرنگار و رسانه است. بخش کارگاه‌ها در این حوزه به شدت مهم و تاثیرگذار خواهد بود؛ چون به افراد علاقه مند آموزش می دهد و خروجی آن آثاری است که در جشنواره حضور دارند.

در ادامه تندیس های جشنواره با حضور برخی اعضای هیئت انتخاب رونمایی شدند.

میرزاخانی در ادامه گفت: آیین افتتاحیه جشنواره فیلم شهر، ۲۶ تیر در پردیس ملت برگزار می‌شود. برای برگزاری جشنواره مکانی را هم در نظر گرفتیم که همزمان با افتتاحیه به بهره برداری می‌رسد. در مراسم افتتاحیه، جوایز بخش‌های محله و اقلام تبلیغاتی جشنواره فیلم شهر اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: شعار جشنواره امسال «شهروند مسئول، شهر سالم» است. جشنواره فیلم شهر سعی دارد مردم را به عنوان عنصر اصلی مسئول در حفظ و نگهداری فضای شهری معرفی کند.

دبیر جشنواره فیلم شهر در بخش دوم صحبت‌های خود به موسسه تصویر شهر پرداخت و گفت: این موسسه بازوی شهرداری و سینما در اکران فیلم هاست؛ ما چهار پردیس سینمایی داریم که دارای ۱۳ سالن هستند. پردیس ایران مال سومین جایگاه اکران را دارد و پردیس ملت هفتمین جایگاه را؛ این دو توانستند سهم خوبی از اکران داشته باشند.

میرزاخانی درباره مشکل همیشگی پارکینگ پردیس ملت گفت: در خصوص مشکل پارکینگ پردیس ملت رایزنی‌هایی شده که امیدواریم برای برگزاری جشنواره فجر امسال بر طرف شود. در برنامه داریم که ده سالن به پردیس ملت اضافه کنیم که قریب به پانصد صندلی خواهند داشت؛ با این حساب تعداد سالن های این مجموعه به پانزده سالن می‌رسد. در طبقه دوم هم فضایی چند منظوره راه اندازی می‌شود و در طبقه مثبت یک ۴ سالن تاسیس خواهد شد. در طبقه منفی یک هم چهار سالن و در طبقه منفی دو، دو سالن دیگر احداث می‌شود.

وی درباره سایر فعالیت های رفاهی در پردیس های دیگر گفت: در پردیس رازی بلیت سینما ۶۰۰۰ تومان می‌شود و پردیس راگا بجز روز‌های سه شنبه از ساعت ۲۲ بلیت نیم بها ارائه می دهد.

ادامه دارد/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات برگزاری هفتمین جشنواره فیلم شهر تشریح شد/ ۱۰ سالن سینما به پردیس ملت اضافه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..