تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخت‌تر شدن استفاده از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید گوگل کروم

سخت‌تر شدن استفاده از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید گوگل کرومبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه آزمایشی گوگل کروم ۷۶ که امروز منتشر شد با تغییراتی نسبت به کروم ۷۵ و نسل‌های قبلی کروم همراه است. راحت‌تر شدن پرداخت‌های اینترنتی و سخت‌تر شدن استفاده از فلش از جمله ویژگی‌های جدید گوگل کروم است.

بیشتر بخوانید: دو پیشرفت مهم در نسخه جدید کروم اندروید

پس از ویژگی حالت تاریک-dark mode در نسخه ۷۳ و ۷۴ کروم و تا حدودی ۷۵، گوگل تقریبا در تغییر زیادی در نسخه‌های اخیر نرم‌افزار کروم ایجاد نکرده بود تا اینکه امروز و پس از انتشار اولین نسخه بتا یا آزمایشی کروم ۷۶ جزییات از تغییرات جدید در این برنامه منتشر شد. کارشناسان فناوری پس از dark mode ویژگی‌های جدید در کروم ۷۶ را بزرگ‌ترین تغییرات در نسل‌های اخیر کروم می‌دانند.

اگرچه نرم‌افزار Adobe Flash تا سال ۲۰۲۰ از کار نمی‌افتد و هم چنان پشتیبانب از آن ادامه دارد، ولی اکثر مرورگر‌های مطرح موجود آن را در نرم‌افزار‌های خود مسدود کردند. گوگل علاوه بر این مسدود سازی این برنامه گامی فراتر برداشته و تغییرات بیشتری را در نسخه جدید کروم ایجاد کرده است. در حال حاضر تمامی ویژگی‌های مرورگر در حالت اولیه کروم جدید غیرفعال است و کاربران پس از نصب و ورود به کروم ۷۶ باید در ابتدا به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Ask First را فعال کنند. تا در صورت نیاز به اجرای نرم‌افزار مانند Adobe Flash کاربرب به دلخواه خود برنامه‌ای را فعال کند.

دیگر ویژگی کروم ۷۶ امکان جستجو و ورود به سایت‌های نختلف با حالت ناشناس و بدون تشخیص هویت از سوی صاحبات سایت‌ها است. یعنی گوگل با فرایند‌هایی خاص امکان جستجود در حالت غیرقابل تشخیص برای کاربران دیگر را فراهم می‌کند. بسیاری از نمایندگان کسب و کار‌های مبتنی بر وب و ناشران اینترنتی با انتقاد از ویژگی جدید کروم آن را باعث ضربه زدن با اقتصاد خود دانستند.

سخت‌تر شدن استفاده از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید گوگل کروم

گوگل کروم ۷۶ علاوه بر ویژگی‌های عنوان شده با مشخصه‌های پیشین این نرم‌افزار نیز سازگاری کاملی داشته و از قابلیت dark mode به خوبی پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

عدم پشتیبانی از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید کروم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخت‌تر شدن استفاده از نرم‌افزار فلش در نسخه جدید گوگل کروم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..