تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با معرفت مثل بازیکن سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او ضربه پنالتی زردپوشان در آخرین دقایق بازی با پرسپولیس را به آسمان فرستاد تا تیمش از رسیدن به فینال باز بماند. با این حال، این بازیکن قراردادش را برای دو فصل دیگر با باشگاه سپاهان تمدید کرد. کیانی در این مورد گفت: «فصل بسیار خوبی را سپری کردیم و همه می‌دانند که مستحق گرفتن حداقل یک جام قهرمانی هم بودیم ولی متاسفانه به خواسته اصلی خود نرسیدیم و این موضوع نیز دلایل زیادی داشت. یکی از دلایل آن عدم تمرکز ما در برخی بازی ها بود اما در فصل جدید باید این نقص را جبران کنیم.»

این بازیکن باتجربه که سال ها با پیراهن تراکتورسازی به میدان رفت، ادامه داد: «برای تیمی مثل سپاهان، از دست دادن عنوان قهرمان آن هم در فصلی که مدعی هر دو جام بودیم بسیار سخت و تلخ است ولی باید این اتفاقات در فصل جدید رقم بزنیم. ما در لیگ نوزدهم نیز مدعی اول قهرمانی در همه تورنمنت ها خواهیم بود و تلاش می‌کنیم در فصل جاری صدر جدول را خیلی زود در اختیار بگیریم و تا پایان فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی آن را در اختیار خودمان داشته باشیم. این تنها راهی است که می توانیم اتفاقات گذشته را از ذهن هواداران مان دور کنیم.»

کیانی در خصوص دلایل اش برای ماندن در سپاهان نیز افزود: «در آخرین دقایق بازی با پرسپولیس پنالتی حساسی را خراب کردم اما همیشه به دنبال راهی بودم تا آن ماجرا را جبران کنم. البته دو، سه بار از هواداران سپاهان حلالیت‌طلبی کردم اما تنها راهی که می توانستم به سپاهانی ها خدمت کنم، تمدیدقرارداد بود. به محض اینکه از سوی باشگاه با من تماس گرفتند تا قرارداد را امضا کنم، قبول کردم و حالا انگیزه های زیادی دارم تا شاید آن خاطره تلخ را از یاد ببرند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با معرفت مثل بازیکن سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..