تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی شنیده نشده از عتاب رهبرانقلاب به برخی وزرا که فعالیت حزبی می‌کنند +فیلم

روایتی شنیده نشده از عتاب رهبرانقلاب به برخی وزرا که فعالیت حزبی می‌کنند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه بدون توقف که از رسانه ملی بخش می‌شود، ماجرای عتاب رهبر معظم انقلاب  به مسئولان درباره فعالیت‌های حزبی را بیان کرد.

حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای فرمودند: بعضی از آقایان وزرا وقت برای کار حزبی می‌گذارند. من به آن‌ها گفتم شما وقتان را که باید تماماً صرف مردم شود برای کار حزبی می‌گذارید! این ظلم است! این کار شما حرام است و موندن هم در جایگاه وزارت اگر قرار است روش‌های گذشته ادامه پیدا کند اشکال دارد.

در ادامه فیلم این بخش از برنامه بدون توقف را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: دست خط تازه منتشرشده رهبرانقلاب درباره عکس یادگاری با فرزندشان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی شنیده نشده از عتاب رهبرانقلاب به برخی وزرا که فعالیت حزبی می‌کنند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..