تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زومیت از هشتمین دوره کار با موبایل (Galaxy Workshop) سامسونگ

سامسونگ در سال‌های اخیر سعی کرده است که کاربران بیشتری را باقابلیت‌ گوشی‌های گلکسی آشنا کند. در همین راستا با برگزاری دوره کار با موبایل یا Galaxy Workshop قدمی محکم برداشته است.

سامسونگ با شعار «بیایید باهم یاد بگیریم» دوره کار با موبایل را پیاده‌سازی کرده است تا کاربران بیشتر از گذشته بتوانند از قابلیت‌های پنهان گلکسی خود آشنا شوند. هر ماه کارگاه‌های آموزشی در مورد قابلیت‌های گوشی‌ سامسونگ و با حضور استادهای حرفه‌ای برگزار می‌شوند. در هر کارگاه به‌صورت تخصصی به مباحث مربوط‌به موضوع موردنظر پرداخته می‌شود. همچنین سامسونگ در پایان دوره‌ها، به کسانی که شرکت داشته‌اند، گواهینامه حضور در کارگاه اعطا می‌کند.

هشتمین دوره کار با موبایل (Galaxy Workshop) در فروشگاه اندرزگو، بزرگ‌ترین فروشگاه خاورمیانه سامسونگ در شهر تهران برگزار شد که در ادامه می‌توانید گزارش ویدویی از آن را دنبال کنید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

 نظر شما در مورد این دوره‌ها چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زومیت از هشتمین دوره کار با موبایل (Galaxy Workshop) سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..