تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Microsoft در مراسم E3 +فیلم

بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Microsoft در مراسم E3 +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Microsoft یکی از شرکت‌هایی بود که در کنفرانس خود که در رویداد E3 برگزار شد، توانست سر وصدای زیادی ایجاد کند. در کنفرانس این شرکت لقب پرخبرترین شرکت مراسم را از آن خود کرد و با نمایش  25 تریلر برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر به کنفرانس خود پایان داد. در میان تریلرهای نمایش داده شده از این شرکت در مراسم، 22 مورد به معرفی عنوان جدید، 2 مورد به نمایش گیم‌پلی و یک مورد نیز به نمایش بسته الحاقی تعلق دارد که به تازگی توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده‌اند و قرار است برخی از آن‌ها  در تاریخی که در انتهای تریلر نمایش داده می‌شود، منتشر شود.

قرار بود شرکت مایکروسافت در کنفرانس امسال خود در نمایشگاه E3 از کنسول نسل بعدی و جدید خود رونمایی کند که ظاهرا  کنسول جدید مایکروسافت برای نمایش در این مراسم آماده نشده است و شرکت سازنده قصد دارد این کنسول را در زمانی دیگر معرفی کند. از طرفی هم به دلیل نبود شرکت سونی در مراسم امسال، این انتظار از مایکروسافت می‌رفت که تا زمان معرفی کنسول جدید سونی، برای معرفی کنسول جدید خود صبر کند.

بیشتر بخوانید: بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Bethesda در مراسم E3 +فیلم

در بسته زیر مهم‌ترین تریلرهای نمایش داده شده در کنفرانس شرکت Microsoft را مشاهده می‌کنید:

تریلر معرفی بازی Minecraft Dungeons : تریلر معرفی بازی Blair Witch : تریلر معرفی بازی Microsoft Flight Simulator : تریلر معرفی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order : تریلر معرفی بازی Cyberpunk 2077 : تریلر معرفی بازی Wasteland 3 : تریلر گیم پلی بازی Age of Empires 2 Definitive Edition : تریلر معرفی بازی Lego Star Wars: Skywalker Saga : تریلر معرفی بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 4 : تریلر معرفی بازی Elden Ring : تریلر معرفی بازی State of Decay 2 : تریلر معرفی بازی Dying Light 2 : تریلر معرفی بازی Halo Infinite : تریلر معرفی بازی Gears Pop :

انتهای پیام/

تریلرهای منتشر شده از شرکت مایکروسافت‌



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Microsoft در مراسم E3 +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..