تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت یک مقام رسمی از حضور زنان در ورزشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید رضا صالحی امیری در این مراسم اظهار کرد: اگر ما بخواهیم در مسیر توسعه حرکت کنیم بی شک بدون حضور زنان نمی‌توانیم به قله توسعه دست پیدا کنیم. زنان پرچمدار این توسعه هستند. بدون حضور آنها ما نمی‌توانیم پیشرفتی داشته باشیم. من باور دارم زنان ما در تمام رشته‌های ورزشی در سطح آسیا، المپیک و جوانان و رویدادهای جهانی باید حضور داشته باشند تا ما بتوانیم افتخارات خوبی را کسب کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: ما برأی این که بتوانیم با سرعت از لحاظ کمی و کیفی در سطح ورزش به نقطه تساوی برسیم باید تعداد زنان مدار آور ما در مسابقات آسیایی جهانی و المپیک حضور داشته باشند دیگر با سخنرانی و شعار نمی‌توانیم به دنیا ثابت کنیم که در ایران تبعیض جنسیتی وجود ندارد باید با عمل این مساله را ثابت کنیم و نشان دهیم که زنان ما همپای مردان می‌توانند در مسابقات آسیایی جهانی و المپیک خوب بدرخشند و افتخار آفرینی کنند. ما باید نگاه تبعیض جنسیتی را یک سرزمین دور کنیم تا به جهانیان نشان دهیم که زنان ما در تمام عرصه‌ها می‌توانند افتخار آفرین باشند.

صالحی امیری اضافه کرد: این که امروز دختران ما بتوانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند نیازمند عبور از این نگاه تبعیض جنسیتی است. من باور ندارم که حضور زنان در ورزشگاه‌ها چالش ایجاد می‌کند بلکه هر زمان زنان ما در مسابقات فوتبال حضور پیدا کردند توانسته‌اند با رعایت فضائل اخلاقی بر چالش‌ها و ناهنجاری‌ها غلبه کنند همچنان که در دو رویداد فوتبال این مساله ثابت شد.

وی در پایان گفت: اگر روز گذشته والیبال ایران به پیروزی رسید در حقیقت این پیروزی خواست یک ملت بود نه تیم والیبال ایران. بنابراین پرچمی که توسط زنان در عرصه‌های مختلف ورزشی به اهتزاز در می‌آید غرور و هویت یک ملت را نشان می‌دهد. امیدوارم که بتوانیم در آینده محیطی ایجاد کنیم تا دختران ما عملکرد موفق‌تری داشته باشند و مطمئن هستم الزهرا پرچم‌دار درخشش دختران ما در ایران زمین خواهد بود.

در این مراسم که با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک، قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، علیزاده مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویی و جمعی از مسئولین وزارت علوم و الزهرا برگزار شد قرار است در پایان این مراسم از چهره‌های برتر دانشجویی دانشگاه الزهرا در عرصه‌های ورزشی و علمی تجلیل به عمل آید.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت یک مقام رسمی از حضور زنان در ورزشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..