تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز اقتدار رهبر انقلاب در برابر ابرقدرت‌های جهان چیست؟ +فیلم

مسجد مقدس جمکران پایگاه مردان پولادین +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال انتشار خبر حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در مسجد جمکران در روز چهارشنبه ویدئویی در این رابطه توسط یکی از کاربران منتشر شده است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود. رهبر انقلاب به مدت حدود ۲ونیم ساعت در شبستان در نزدیکی محراب مسجد جمکران به راز و نیاز و عبادت پرداختند.

اگرچه  تصاویر منتشر شده از حضور رهبر انقلاب مربوط به سال ۸۹ است اما ویدئویی تازه منتشر شده  در فضای مجازی با صوت شهید مرتضی آوینی به این موضوع اشاره دارد. در ادامه این ویدئو را ببینید:

در این ویدئو با صدای آوینی می‌شنویم: «محراب نماز میدان جنگ با قدرت‌های شیطانی است و پیروزی ما در جبهه‌های نبرد مدیون این مبارزه‌ای است که حضرت رسول اکرم (ص) آن را «جهاد اکبر» نامیده‌اند. ریشه‌ قیام ما و همه‌ قیام‌های حقیقی در طول تاریخ انبیا در اقامه‌ نماز است. نماز بلندترین فریادهاست و به جز نمازگزاران، هیچ کس نیست که جرأت فریاد کشیدن در برابر ظلم داشته باشد.»

گفتنی است؛ رهبر انقلاب چهارشنبه شب در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند. به گفته برخی از مردم حاضر در صحن مسجد، آیت‌الله خامنه‌ای حدود ۲ونیم ساعت در شبستان در نزدیکی محراب مسجد نماز خواندند. انتشار این سفر کوتاه پیش از دیدار با آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و صحبت‌های قاطعانه رهبر انقلاب خطاب به ترامپ مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز اقتدار رهبر انقلاب در برابر ابرقدرت‌های جهان چیست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..